יום שלישי, 28 ביולי 2015

טיפוח קיצי ומהיר לימי עצלות





















היי חברים!
עקב היותי בעלת עור יבש, תמיד הייתי חסידה של טיפוח אינטנסיבי המעניק לחות לעורי הנזקק, בעיקר בחורף - כשהעור זקוק ללחות יותר מתמיד, ושמני פנים הופכים להיות חבריי הטובים ביותר. לעומת זאת, הקיץ הישראלי מביא אותי למצב בו עליי לסגל לעצמי שגרת טיפוח שתענה על צרכי עורי היבש, ועם זאת לא תעודד ייצור זיעה ומראה משוח בשמן.
דבר נוסף הוא, שבקיץ, ככל שהטמפרטורות עולות, כך סבלנותי למרוח ולהתמרח פוקעת. במיוחד לאחר כמה דקות נטולות מזגן. לאחרונה סיגלתי לעצמי שגרת טיפוח קלילה ומהירה, המספקת לי בוסט של לחות על הבוקר, מכינה את פניי לאיפור, ומשאירה אותי מלוחחת ונטולת זיעה. לפחות עד שאני יוצאת מהבית :)



tony moly appletox honey cream
זהו קרם פנים השייך לחברת טוני מולי הקוריאנית. טוני מולי הנה חברת דראגסטור (פארם) והיא מתומחרת בהתאם.
הקרם מגיע באריזה שקשה להתעלם ממנה. הוא נראה ממש כמו תפוח אדום עסיסי אמיתי, ולא פעם שקלתי לנגוס באריזה המהממת שלו. הוא מכיל דבש מנוקה, דבש זה מופק מפרחיו של שיח הגדל באזור פראי ולא מיושב בניו זילנד. לדבש המאנוקה מיוחסות תכונות אנטי בקטריאליות, והוא ידוע כמוצר המעניק לחות רבה לעור. בחברה טוענים כי קרם זה מלחח את העור בצורה יוצאת דופן, ומעניק לו מרקם חלק וגמיש. מההתרשמות שלי, העור בהחלט גמיש יותר לאחר השימוש, אך אפקט זה נעלם כעבור שעות ספורות. מעבר לאריזה המקסימה של הקרם, אהבתי במיוחד את הפורמולה הקלילה שלו. הוא מרגיש כמו ג'לי, קל ונעים על העור, בעל ריח מתוק של תפוח אדום אמיתי. גם הריח מתנדף לאחר הספגותו בעור. הקרם נספג במהירות, ולא משאיר תחושה שומנית או כבדה על העור. הוא אינו מכיל אלכוהול ופראבנים, לכן יתאים גם לבעלות עור רגיש ומעורב. מחירו עומד על כ70 ש"ח ל80 גרם מוצר.
לרכישה








vichy idealia eye cream

זהו קרם עיניים עדין של חברת וישי הצרפתית. הבטחת החברה לגבי המוצר היא להפחית עיגולים שחורים באיזור שמתחת לעין, להפחית כהויות ולהחליק קמטוטים. קרם זה אינו מוצר פלא ואינו מוצר טיפולי. רכשתי אותו על מנת שיספק לחות לאיזור העיניים בבוקר ושיהווה בסיס לחותי לקונסילר - והוא בהחלט עושה עבודתו נאמנה.
הפורמולה שלו קרמית וקלילה, והוא נספג במהירות. החומר מגיע בשפורפרת לחיצה, ובסופה אפליקטור סיליקוני המיועד להנחת הקרם סביב העיניים. פחות התחברתי לקונספט באופן אישי והעדפתי להניחו עם כריות האצבעות.
זו כבר השפורפרת השנייה שלי הקיץ, וסוס מנצח לא מחליפים. מחירו עומד על 162 ש"ח באתר מדילינק, ו23 פאונד ( כ140 ש"ח) בפיליוניק.

לרכישה ממדילינק









secretkey sheer light essential gel sun screen 

אחח קוריאנים! הקדימו את העולם המערבי בכל כך הרבה תחומים, וזהו תחום נוסף - מקדמי הגנה לפנים. בזמן שבארץ הקודש כולם רודפים אחר מקדם ההגנה המושלם - האחד שלא ירגיש כבד על העור, שלא יעורר גירויים, שלא יסריח ושלא יתומחר כמו כרטיס טיסה הלוך ושוב לקוריאה, בעולם הטיפוח הקוריאני ניתן למצוא מגוון עצום של מקדמי הגנה לפנים בעלי SPF גבוה במיוחד, וזהו אחד מהם. מקדם ההגנה של חברת סיקרט קי התקבל אצלי בקופסת יופי קוריאנית, ומאז אני והוא החברים הכי טובים. הוא פשוט מושלם! מחירו אטרקטיבי, אריזתו קטנה וקומפקטית, הפורמולה קלילה ולא מורגשת והכי חשוב - הוא מתהדר ב SPF 50. אני אוהבת אותו יותר מכל מקדם הגנה יוקרתי שרכשתי בעבר, וממליצה עליו בלב שלם.
מחירו עומד על 44 ש"ח ל43 מ"ל.
לרכישה











kiehl's mango lip balm
הוא מושלם. מושלם מושלם מושלם! זהו הליפ באלם האורגזמי של חברת קיהל'ס הנהדרת. אני חייבת לציין כי לפניו שנאתי ליפ באלמס. התחושה תמיד הייתה כבדה מדי, והם לא באמת עשו משהו. קניתי אותו בהמלצת המוכר המקסים בחנות בדיזינגוף סנטר, והתמכרתי. הוא כל כך דק ועדין על השפתיים! ממש ללכת עם להרגיש בלי. ריח המנגו הנעים מוסיף לחווית השימוש, וחותם את היותו מוצר חובה. אריזתו הנה שפורפרת לחיצה השומרת על שימוש הגייני במוצר. אריזה אחת מכילה 15 מ"ל ושורדת נצח. בונוס נוסף הוא שהמוצר מכיל SPF 20 המגן על השפתיים מקרני השמש.
מחירו 45 ש"ח, ניתן לרכוש ברשת קיהל'ס.








avene thermal spring water

זהו תרסיס מים טרמליים של חברת אוון הצרפתית. תפקידם של המים הטרמליים הוא לרענן ולהרגיע את העור. זהו לא מוצר חובה, אך בהחלט פינוק עצמי בימי הקיץ החמים. התרסיס מכיל 100% מים טרמליים בלבד, ללא תוספות, פראבנים, אלכוהול ושאר חומרים מזיקים. זהו מוצר נפלא המשמש אותי רבות לרענון עור הפנים והשבת הלחות לעור במהלך היום. ריסוס המים הטרמליים לא פוגע באיפור ועמידותו, וניתן להתיזו בחפשיות במהלך היום.
מחיר המוצר עומד על 38 ש"ח באתר מדילינק.
לרכישה













אלו היו מוצרי הטיפוח האהובים עליי בתקופה האחרונה. אשמח לשמוע על מוצרים נוספים שאסור לי לפספס בקיץ.
עד כאן להיום,
קסן :)






7 תגובות:

  1. בובה, איזה פוסט מהמם ותמונות יפיפיות! 3>

    השבמחק
  2. הוווו אני רואה שאנחנו חולקות טעם דומה מאוד :]

    השבמחק
  3. סיקרנת אותי מאוד עם קרם ההגנה... לצערי אני ממש לא מקפידה מספיק על מריחת מקדם הגנה למרות שאני סופר לבנה (ככה זה כשיש עור שמן ושונאים להבריק).

    השבמחק
  4. אווו אני חייבת את העגבניה הזו! חייבת.
    מוצרי אידיאליה של ווישי מעולים, ומיקדת אותי לקרם זה. תודה!

    השבמחק