יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

maybelinne Fit me! foundation and concealer review \ סקירה - מייבילין פיט מי מייקאפ וקונסילר :)



היי חברים!
לא מזמן, באחד המבצעים האחרונים באתר פיליוניק, נתקלתי בקונסילר המדובר של חברת מייבלין, מסדרת הפיט מי.
עם אשראי ביד ושמחה בלב, רכשתי אותו ואת המייקאפ מאותה הסדרה, שעשתה רעש ברשת.
מהרגע בו הם נחתו אצלי על השידה, ידעתי שמצאתי את שאהבה נפשי. השתמשתי בצמד זה יום יום מאז רכישתם, ואני כאן כדי לספר.






Maybelinne fit me foundation

זהו מייקאפ בעל גימור חי וזוהר, המעניק לעור לחות רבה. בסדרה ניתן למצוא גם מייקאפ בגימור מאט שקיבל אהדה ברשת, אך מכיוון שעורי יבש, אני נוטה להמנע ממוצרים בגימור מאט. הוא נמרח בצורה יפה ואחידה, גם עם מברשת וגם עם ספוגית. יש לו ריח פרחוני, יחסית דומיננטי, שמתנדף לאחר הנחתו על העור. הוא החזיק עליי 10 שעות, ונראה נפלא לאורך כל היום. אהבתי במיוחד את היותו קליל ודק. הפורמולה הנוחה שלו מאפשרת לי לבנות כיסוי, מנמוך עד בינוני, מבלי לפגוע בגימור הטבעי. הוא מגיע באריזת זכוכית קשיחה, ופקק מפלסטיק. אני חייבת לומר שכל השבחים שהמוצר קיבל ברחבי הבלוגספירה אכן מגיעים לו. מייקאפ נפלא במחיר מצחיק, אחד הטובים ביותר שיש כרגע בדראגסטור.
ברשותי גוון 115, ivory
לרכישה מפיליוניק (6.80 פאונד)
לרכישה מבלו סקנדל (10.50 דולר)











Maybelinne fit me concealler
על הקונסילר הזה שמעתי מזמן, אך מי שגרמה לו לככב בווישליסט שלי הייתה גלוסברי, הבלוגרית הנפלאה שהזכירה אותו רבות בבלוג, ואף השוותה אותו לקונסילר דומה של חברת נארס היוקרתית. לפוסט של גלוסברי, לחצו כאן.
זהו קונסילר בעל כיסוי בינוני שנבנה לגבוה, הפורמולה שלו דקה וקרמית והוא נראה נפלא מתחת לעיניים. הוא לא נכנס לי לקמטוטים, ושרד יום קיץ ישראלי בכבוד. אהבתי מאוד את האפליקטור איתו הוא מגיע. בקצהו ספוג איתו ניתן למרוח את החומר, והוא נעים מאוד על העור. אריזתו כולה מפלסטיק, הוא קטן, קומפקטי ומושלם לנסיעות. הגוון שבחרתי (15) בעל תת גוון ורדרד, והוא נותן לי הארה יפה לעור. לא הייתי ממליצה להשתמש בו לכיסוי פגמים רציניים, עקב היותו דק וקליל. למטרה זו, אעדיף להשתמש בקונסילר של הוליקה הוליקה, אותו סקרתי כאן.
ברשותי גוון 15
לרכישה מפיליוניק (5.99 פאונד)
לרכישה מבלו סקנדל (7.99 דולר)







חבל לי מאוד שחברת מייבילין לא מביאה את הסדרה הנפלאה הזו לארץ. בעיניי זה פספוס רציני שלקוחות החברה הישראלים לא זוכים לנגישות של המוצרים הנהדרים הללו. אני שמחה שכיום קיימת האופציה להזמין את המוצרים מהרשת במחיר נגיש והוגן. בנוסף ניתן למצוא בסדרה גם פודרה בגימור מאט, פודרה בגימור סאטן, מייקאפ בגימור מאט, סומק וברונזר.
לאתר החברה

עד כאן להיום. אשמח לשמוע על מוצרים נוספים מהדראגסטור שעושים חיל אצלכם על השידה.
קסן :)











10 תגובות:

  1. שמעתי רבות על הסדרה, בתור אחת שמאוהבת בקרימי קונסילר של נארס, אני מתה להבין האם יש מצב לכך שמדובר בדיופ, סקירה נהדרת ומבורכת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! לא ניסיתי את של נארס, אבל רבות טענו כי הם אכן דיופים. אם לא ננסה, איך נדע? ;)

      מחק
  2. פוסט מהמם יקירתי! איך זה שיש לך דווקא את 115? יש לי את 105, הוא לא אמור להיות בהיר יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שיש הבדל דווקא בתת הגוון, לדעתי 105 צהבהב לעומת ה115.

      מחק
  3. חבל מאוד שמייבלין לא מביאים הרבה דברים לארץ ! (אמרה זו שקנתה במחירים מופקעים סדרות מוגבלות של קולור טאטו באיביי..)

    השבמחק
  4. תודה על האזכורים מתוקה! :)
    באמת חבל שהסדרה הזו, שלא יקרה יותר מליינים אחרים של המותג, לא עשתה עלייה.
    פורמולה קלילה ונעימה שגם מתאימה לאקלים כאן!
    פוסט ברור ונהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. באהבה רבה, אתחיל לשלוח לך חשבוניות הביתה עם כל מה שגרמת לי לקנות! ♡

      מחק
  5. עשית לי חשק למייקאפ, למרות שאת הקונסילר לא אהבתי בכלל..
    יש לך במקרה מאק פייס אנד בודי? ואם כן, איזה גוון את ? :) אני גם בהירה מאוד ומתבלטת מה להזמין

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי את הפייס אנד בו! מאוהבת בו :) אני בגוון N1.
      והמייקאפ בהחלט מוצלח.

      מחק