יום שישי, 4 בספטמבר 2015

הפלטה הניטרלית המושלמת \ Kat von d shade&light eye palette


חבילה משמחת נחתה בביתי ממש לא מזמן. הזמנתי כמה גודיז מספורה אהובתי, דרך חברת השילוח Ship my deal.
למדריך המלא לשימוש בחברות שילוח לחצו כאן!

המשלוח הגיע ארוז היטב, ושירות הלקוחות של החברה היה מעל ומעבר. ממליצה על החברה בחום במיוחד למזמינים חבילות קטנות שלא שוקלות הרבה, מכיוון שהחברה מציעה את המחירים האטרקטיביים ביותר לחבילות במשקל נמוך.
לאתר החברה, לחץ כאן.
הכוכבת של ההזמנה הייתה פלטה ניטרלית מיוחדת במינה, הלא היא ה- Kat von d shade&light eye palette.
המותג קאט וון די הוא מותג עצמאי הנמכר ברשת ספורה. מוצרי החברה מקצועיים, איכותיים ומתומחרים באופן אטרקטיבי.

הפלטה כולה על טהרת גימור המאט. הצלליות רכות, רוויות פיגמנט בצורה יוצאת דופן, עמידות על העפעף עם פריימר ובלעדיו, קל מאוד לעבוד איתן ולטשטש אותן. בפלטה תמצאו צלליות עם תת גוון חם, קר וניטרלי. היא נהדרת ליצירת מראה ניטרלי יום יומי, ומכילה גם גוונים כהים איתם ניתן ליצור מראה מעושן דרמטי.


מחיר הפלטה עומד על 46$, כ-180 ש"ח ל-12 צלליות. יוצא שתשלמו כ-15 שקלים לצללית, וזה הוא בעיניי חברים, מחיר שווה לכל כיס. אריזתה אריזת קרטון קשיחה הנסגרת בעזרת מגנט חזק, מה שהופך את הפלטה לידידותית לנסיעות.
לצערי, את הפלטה לא ניתן לרכוש בארץ, והיא נמכרת רק באתר ספורה, ממנו ניתן להזמין אך ורק בעזרת חברת שילוח.
לעתים, ניתן להתקל בה גם באתר גלאמבוט המציע איפור יד שנייה לרכישה, במחיר מוזל. שווה לבדוק!




Laetus - צללית בגוון צהבהב. מתפקדת נפלא כבסיס, ואף כפודרה לקיבוע קונסילר מתחת לעיניים!
Lazarus - צללית בהירה בגוון אפור קר. משמשת אותי כצללית מעבר לשקע העין, ואף כפודרה לקונטור. מושלמת!
Ludwin - צללית בגוון כתמתם עם תת גוון ניטרלי. נהדרת בשקע העין כצללית מעבר.


Samael - גוון חום קר בהיר. משמשת אותי לתיחום גבות וטשטוש בקפל ביצירת מראה מעושן חום.
Solas - גוון חום קר כהה. צללית מ ע ו ל ה ליצירת מראה מעושן, ואף ליצירת איליינר חום טבעי.
Lucius - גוון קרמי, ניטרלי. נראה נפלא כבסיס על כל העפעף, וכהארה על עצם הגבה.


Saleos - גוון אפור עם תת גוון חום. מעולה לתיחום קו הריסים ותיחום הגבות. צללית נהדרת גם ליצירת מראה מעושן.
Shax - צללית שחורה כפחם, בעלת פיגמנט מטורף ועמידות יוצאת מן הכלל.
Liberatus - צללית לבנה ופיגמנטית, בדיוק כמו חברתה השחורה.


Succubus - גוון אדמה חם. יפייפה על עיניים בהירות, מדגיש עיניים כחולות, ופשוט גוון חובה בכל לוק ניטרלי.
Sytry - צללית בגוון חום חם. מעולה באיפור מעושן, ומשמשת אותי לתיחום קו המים.
Latinus - גוון קרם עדין שנראה נפלא גם לבד על העפעף. יתאים גם להארת עצם הגבה.


אני חושבת שזו פלטה שפשוט חובה להחזיק באוסף. בעיניי, אין דבר כזה יותר מדיי פלטות ניטרליות, וזו בהחלט אחת הטובות שיש בשוק. ממליצה בחום :)
עד כאן להיום. אשמח לשמוע על מוצרים נוספים ששווה לבדוק מהחברה!
קסן :)








15 תגובות:

  1. דיי, בא לי!! מספיק!! יש לי יותר מדיי פלטות :\ הסקירה קצרה וקולעת, מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. מחזירה לך לגמרי על האינרסטלר!

      מחק
    2. הפלטה נראת מהממת מאפו אני יכולה לרכוש אותה תודה

      מחק
  2. ישששש כיף שסקרת ועוד יותר כיף שאהבת! בדיוק תפסתי אותה השבוע בגלאמבוט, והאמת, התלבטתי הרבה לגביה (יש לי את הטארטלט שתופסת עבורי את המשבצת לצלליות מאט, אבל הצבעים די שונים) .שמחה לראות שבחרתי נכון שרכשתי אותה!
    אני ואחותה הקונטור קיט מחכות לה שתגיע... שבת שלום מהממת ��

    השבמחק
  3. האמת שזה נייטרלי מדי בשבילי, אבל לאוהבות הסמוקי המאט על טהרת החומים היא תהיה מושלמת! האיכות נראית סוף הדרך ואני תמיד אוהב את קאט!

    השבמחק
    תשובות
    1. האיכות נפלאה, ואני חושקת בפלטות נוספות של קאט בעקבותה :)

      מחק
  4. אני מאוד מסוקרנת מהפלטה הזו, בעיקר כי האיכות של הצלליות נראית סוף, אבל יש לי שתי פלטות מאט (הטארטלט ושל סוניה קאשוק) שדי סוגרות לי את הפינה הזו. מה גם שאני תמיד מוצאת את עצמי מוסיפה משהו שימרי לכל מראה שאני עושה איתן :). פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! הפלטה של סוניה מ ע ו ל ה!

      מחק
  5. הפלטה עושה לי עיניים אני מודה, אבל די נו כמה אני יכולה לקנות פלטות שנראות אותו הדבר?! חחח

    השבמחק
  6. אני קונה את הפלטה בעיקר בגלל הפוסט שלך

    השבמחק
  7. יש לי את הפלטה הזו וגם את פלטת הקונטורים של קאט ואני מאוהבת בשתיהן והן לגמרי בשימוש יומיומי!! אחלה פוסט :)

    השבמחק