יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

The perfect lipstick for the perfect date.



ט"ו באב אמנם מאחורינו, אך הרומנטיקה עדיין באוויר. יש שיגידו כי כל יום הוא יום האהבה בשבילם, ויש כאלו שמחכים לרגע בו החנויות בקניון מתמלאות בלונים אדומים, דובוני ענק ושוקולדים, ואווירת חג האוהבים מורגשת במיוחד. בגזרת הקוסמטיקה, הצבעים ורוד ואדום מככבים בתקופה זו. במיוחד במוצרי השפתיים השונים. בעיניי, אחד הדברים החושניים ביותר בגוף הן השפתיים, והדגשה שלהן בצבעים ורודים ואדומים תוסיף לכל לוק טאץ' חם ורומנטי. והיום, אציג בפניכם את נבחרת השפתונים האהובים עליי לכל מאורע זוגי. בין אם הליכה אל השקיעה עם בחיר או בחירת לבכם, או דייט בשיפודיית התקווה - שפתון מנצח על השפתיים הוא חובה בעיניי. שפתון מנצח הוא לאו דווקא שפתון עמיד, אלא אחד קליל, שיימרח יפה על השפתיים לפני המאורע, וידהה בצורה אחידה במהלך הערב. אם הוא גם ישאיר סטיין (הכתמה) עדין על השפתיים - הוא יוכתר באופן רשמי למושלם.






Pupa milano miss pupa rossetto
זהו שפתון ורדרד עדין של חברת פופה מסדרת מיס פופה. אחד השפתונים היום יומיים האהובים עליי!
הוא בעל גימור מבריק ומרקם חמאתי, יש לו ריח נהדר שמזכיר לי צמר גפן מתוק. הוא לא דביק בכלל וניתן למרוח אותו על השפתיים גם מבלי להסתכל במראה, עקב היותו כה טבעי. אחד היתרונות בשפתון זה, הוא ההכתמה הקלילה שהוא משאיר אחריו. לא ציפיתי ממנו להרבה בעת הרכישה, אך גיליתי מוצר מדהים.






Bobbi brown no#5 Rose
החמוד הזה של בובי בראון נמצא אצלי כדרך קבע בתיק. הוא שורד ארוחות, משקאות, נשיקות ומה לא. המרקם שלו רך מאוד, ולמרות זאת הוא מתייבש לגימור מאט. אני מוצאת כי הוא מחמיא לי בצורה יוצאת דופן, ואוהבת אותו במיוחד עם מראה עיניים מעושן. שפתון מושלם לארוחות ערב ודייטים הכוללים אוכל.







Mac - Rubi woo
אם יש שפתון אחד ממאק שהוא חובה בעיניי - זה זה. רובי וו הנו שפתון אדום קלאסי שיחמיא לכל אחת. גימורו מאט, לכן מומלץ למרוח פריימר או לתחום את השפתיים עם עפרון לפני הנחתו. אני אוהבת אותו מאוד לאירועי ערב בהם אני רוצה אקסטרה גלאם. הוא צבע נצחי בעיניי, כזה שיתאים בבוקר ובערב, עם עיניים מעושנות או נקיות - זה לא משנה. לרובי וו אין חוקים.






YSL rouge pur couture no#5
זה המוצר הראשון שרכשתי מחברת איב סן לורן ומאז אני מכורה. רכשתי אותו באחת מגיחותיי לחו"ל, בדיוטי פרי בדרך חזרה הביתה, ממש לפני העלייה למטוס. מרחתי אותו שנייה לאחר התשלום בקופה, והוא נשאר על שפתיי עד שהגעתי לביתי בארץ. הוא אמנם גלוס - אבל הוא גלוסי סטיין. משמע, הוא מכתים את השפתיים לאחר דהייתו. זהו אחד השפתונים הנעימים ביותר שזכיתי לדגום. הוא בעל ריח פרחוני עדין ומתקתק ופורמולה קלילה ולא מורגשת. טיפ קטן: אני נוהגת להמתין כ-20 דקות לאחר מריחתו לפני שאני רצה לנשק או לאכול משהו, על מנת להבטיח את עמידותו על שפתיי.









 colourpop lippie stick - blood
 אם מישהו פספס את הבאזז המטורף על חברת קולורפופ המדהימה, הוא מוזמן לפוסט שכתבתי עליהם לא מזמן, על מנת להשלים פערים. בהזמנה האחרונה שלי מקולורפופ, הכנסתי כמה מוצרי שפתיים. ביניהם היה Blood. כשמו כן הוא - צבע הדם. צבעו אדום כהה הנוטה לבורדו, בעל תת גוון קר הנותן לשיניים מראה לבן ובריא. הוא בעל גימור מאט אך אינו מייבש את השפתיים כלל. קל לשרטט איתו את השפתיים ובעיניי אין צורך לתחום אותם לפני מריחתו. היתרון הכי גדול בשפתון זה מעל אחרים, הוא ההכתמה המטורפת שהוא משאיר. ממראה סקסי ומשורטט השפתון דוהה לצבע דובדבן מטריף, שנשאר שעות על השפתיים. ממראה סקסי אחד - למראה סקסי אחר. פשוט גוון מושלם!














 זו הייתה נבחרת השפתונים המנצחת שלי, שלא תאכזב בדייט המושלם בדרך אל האושר!
אשמח לשמוע אילו שפתונים הם בגדר חובה מבחינתכם,
קסן :)













16 תגובות:

  1. או אמ ג'י, קסניה, את כזאת מהממת! תעשי לי סוואטצ'! ויותר מזה, עשית לי חשק לגלוס של אס''ל :(....

    השבמחק
  2. שקסי לחלוטין אבל אני חייבת לומר שהגוון של קולור פופ לא ככ נראה כמו ביוטבה על השפתיים... יש מצב התבלבלת התמונה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, לא התבלבלתי. זו תוצאה מצערת של מחסור באמצעי צילום נורמאלי. הוא הרבה יותר קר במציאות, העוול יתוקן בהמשך :)
      ותודה!

      מחק
  3. בובי ופופה מהממים (חולת ניודים שכמותי..)

    השבמחק
  4. פוסט מהמם! כולם כל כך יפים עליך! יש לי כמה וכמה פייבוריטים, בעיקר של אנטונים ומאק אבל עם כל אוסף האיפור שלי, דווקא שפתון זול במיוחד הוא הכי שימושי שלי - ווט אנד וויילד! אני לפעמים שמה אותו בכוונה מחוץ לתיק כדי שאשתמש באחד אחר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי שלאנטונים יש מוצרי שפתיים!! אני שנים חולמת על הפוחדרה\ברונזר האפויים שלהם, ועכשיו את באה לי עם מוצרי שפתיים? אני רוצה מוצרי שפתיים!!!
      איזה מהגוונים של ווט אנד ווילד? אין לי ולו אחד ואשמח להתחדש בגוון מומלץ!

      מחק
  5. איזה יפים הפופה והבובי בראון ועליך הם משגעים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הבובי בראון בהחלט אחד היפים :)

      מחק
  6. בובי בראון פשוט תפור עלייך! מקסים

    השבמחק
  7. וואו! פוסט מושקע והורס! ממש אהבתי ♥

    השבמחק
  8. מממ כל הליפסטיקים נראים מהמם עלייך, עשית לי חשק לקניות מטורפות של ליפסטיקים עכשיו!

    השבמחק