יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

מברשות האיפור של זואיבה - Zoeva makeup brushes







זואיבה, מותג קוסמטיקה מקצועית גרמני, מעורר לאחרונה רעש ברשת. המודעות למוצרי החברה הולכת ומתעצמת, בזכות המחירים הנגישים של המוצרים ואיכותם הגבוהה. המותג נוסד בשנת 2008, ע"י זואי בויקו. שם המותג מורכב משתי המילים ZOE - "חיים" ביוונית, ו EVA - האשה הראשונה. הכרתי את המותג לראשונה כשצפיתי בסרטון של זואלה (Zoella), יוטיוברית בריטית תוססת שהללה את מברשות המותג, בטענה כי אלה המברשות הרכות ביותר בהן השתמשה. לאחר הצפייה בסרטון של זואלה, נכנסתי לאתר החברה והזמנתי לי מגוון נחמד של מברשות, אשר משמשות אותי באופן יום יומי כבר קרוב לשנה. אני אקדים ואומר, שאלו המברשות האהובות עליי. הן רכות, נעימות, ושורדות אין ספור חפיפות. החברה מציעה מגוון של מוצרים באיכות מקצועית לרכישה ביניהם תמצאו סמקים, ברונזרים, ריסים מלאכותיים, פלטות צלליות באיכות גבוהה מאוד ושלל מוצרים נוספים. בליין המברשות ניתן למצוא מברשות העשויות משיער טבעי ומברשות העשויות משיער סינטטי. מחיר המברשות נע בין 6 ל22.5 יורו, וניתן לרכושן גם בסטים במחירים אטרקטיביים.

ניתן לרכוש את המברשות באתר הרשמי, בו משלוח יעלה לכם כ60 ש"ח, באתר ביוטי ביי בו המשלוח חינם, אך מחירן של המברשות מעט יקר יותר, ובאתר מינטי שופ הפולני, גם בו תשלמו כ60 ש"ח על משלוח. ממליצה להשוות סלי קנייה ולבדוק היכן משתלם יותר לרכוש אותן.
לאתר החברה לחץ כאן.

106 powder brush 

מברשת פודרה בעלת ידית שמנמנה וקצרה. שיערותיה רכות ועשויות סיבי טקלון סינטטיים. זו מברשת נהדרת להנחת מוצרים אבקתיים כגון פודרה, ברונזר וסומק. אני משתמשת בה על מנת לפדר את הפנים לאחר הנחת המייקאפ.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





102 silk finish
זוהי מברשת דחוסה ועגלגלה, המשמשת אותי להנחת מוצרים קרמיים - בעיקר מייקאפ, אך אני מוצאת כי היא עושה עבודה נהדרת גם בהנחה וטשטוש של ברונזר קרמי. למרות היותה דחוסה מאוד, היא רכה ונעימה ומסייעת להטמעות המייקאפ בעור הפנים בצורה מושלמת. הידית שלה יציבה ודומיננטית, והיא אחת המברשות האהובות עליי מהחברה. שיערותיה עשויות טקלון והיא פשוט מברשת חובה בעיניי.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





110 face shape
מברשת זו נראית כמו האחות הקטנה של המברשת שמעליה, ה102. הן זהות בצורתן ובתחושתן על העור, וההבדל היחיד ביניהן הוא הגודל. שיערותיה עשויות טקלון סינטטי ואני אוהבת אותה במיוחד להנחה וטשטוש של קונסילר מתחת לעיניים. היא טובה גם בהנחה וטשטוש של סומק קרמי, עקב היותה קטנה, דחוסה וסינטטית.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





127 luxe sheer cheek

מברשת הסומק המושלמת. היא עשויה משיער עז (שיער טבעי) ועושה עבודה נהדרת בטשטוש אבקות. אני מניחה איתה בעיקר סומק, מכיוון שהיא עדינה ואורירית, ומונעת הנחה כתמית ולא אחידה של הסומק. צורתה זויתית, דבר הגורם לה להתאים גם להנחת ברונזר מתחת לעצם הלחי. היא מאוד מדוייקת ומאוד עדינה, אחת המברשות הרכות ביותר שיש לי באוסף.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





105 luxe highlight 
זו המברשת הראשונה שרכשתי מהמותג. היא מיועדת להילייטר, אך ניתן להשתמש בה גם לקיבוע קונסילר מתחת לעיניים ולפידור נקודתי. היא יפייפיה, ארוכה ומחודדת, רכה ונעימה ואוספת חומר בצורה מושלמת. שיערותיה עשויות משיער עז טבעי, והיא עדינה מאוד. למרות היותה כה עדינה ואורירית, היא שורדת חפיפות בכבוד ונשארת רכה גם לאחר שנה של שימוש אינטנסיבי.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





142 concealer buffer
זו מברשת קטנה, דחוסה ועגולה, המשמשת אותי לטשטוש קונסילר בעל כיסוי כבד על פגמי עור ואיזורים בהם אני רוצה כיסוי גבוה. היא נעימה מאוד ואוספת חומר בצורה אחידה. קל מאוד להגיע איתה לגימור טבעי וכיסוי מלא. שיערותיה עשויות טקלון סינטטי. היא מזכירה מאוד את P82 של חברת סיגמא, ומתומחרת כמעט בחצי המחיר.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





237 detail shaper 
זו מברשת קטנה המיועדת ע"פ החברה להנחת צלליות בצורה מדוייקת. שיערותיה עשויות שיער עז טבעי, והיא משמשת אותי דווקא להנחת מוצרי קרם. היא פחות רכה ופחות נעימה מחברותיה, הייתי אומרת כי היא אפילו קשיחה מעט. אני אוהבת לטשטש איתה צלליות אבקה על קו המים ליצירת מראה מעושן, ובעיקר משתמשת בה עם הצלליות מחברת קולורפופ בעלות הפורמולה המיוחדת, אותן סקרתי כאן.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מאתר ביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





315 fine liner 
מברשת זויתית קטנה המיועדת למריחת איליינר. שיערותיה עשויות ניילון, והיא מסייעת ביצירת קוים מדוייקים וברורים. אני פחות מתחברת למברשות מסוג זה למריחת איליינר, ומעדיפה על פניה את מברשת מספר 317.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מאתר ביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





317 wing liner
מברשת האיליינר המושלמת! שיערותיה עשויות ניילון, אך אין זה מונע מהן להיות רכות, נעימות ולאסוף חומר בצורה מושלמת. היא דחוסה מספיק כדי ליצור קו מדוייק מבלי לשרוט או לגרום לתחושת אי נעימות בעת השימוש. ניתן להשתמש בה גם לתיחום שפתיים ומילוי גבות. ברשותי 4 מברשות כאלה, ואני נהנית מהן מאוד. מברשת מומלצת במיוחד.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





224 luxe defined crease
מברשת מיוחדת, אחת ויחידה מסוג זה אצלי באוסף. היא רכה מאוד ודקה במיוחד, ומיועדת להנחת חומר בצורה מדוייקת בשקע העין. קל מאוד ליצור איתה מראה של קאט קריס (עפעף חתוך), והיא נהדרת לטשטוש עדין של צבע מעבר בשקע. היא לא מברשת חובה, אבל בהחלט בונוס נחמד באוסף. שיערותיה הן מיקס של שיער סינטטי וטבעי.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





230 luxe pencil
מברשת עפרון קטנה וחדה. היא הרכה ביותר מבין מברשות העפרון שברשותי, והופכת את חווית טשטוש הצלליות בקו המים לנעימה ומהירה, ומאפשרת לי ליצור מראה מעושן בקלות רבה. אני נדהמת בכל פעם מכמה קל לחפוף אותה.
שיערותיה עשויות מיקס של שיער טבעי ושיער סינטטי.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





234 luxe smoky shader 
מברשת שטוחה ודחוסה, המיועדת להנחת צלליות על גלגל העין. היא אוספת חומר בצורה נפלאה, וקל ליצור איתה מראות יום יומיים ומעושנים כאחד. היא נהדרת לשימוש עם מוצרי אבקה וגם עם מוצרים קרמיים, עקב היותה עשויה ממיקס של שיער טבעי עם שיער סינטטי. היא כמעט זהה ל239 של חברת מאק, ומתומחרת בצורה הרבה יותר אטרקטיבית. בעיניי, היא גם עושה עבודה טובה יותר, ונשארת רכה יותר לאחר חפיפות.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





226 smudger

מברשת סינטטית המיועדת לטשטוש מוצרים בקו המים. היא מאוד דחוסה ומאוד אגרסיבית בעיניי. חוץ מהנחת צלליות קרם, לא מצאתי לה שימוש, וגם אז אעדיף לפנות לאלטרנטיבות אחרות. לא ממליצה, אך אם בכל זאת תרצו לרכושה,
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





227 luxe soft definer
מברשת טשטושים נהדרת העשויה ממיקס של שיער סינטטי וטבעי. היא רכה ואורירית, אך דחוסה ברמה שמאפשרת לה להרים חומר בצורה טובה. מזכירה בצורתה את ה217 המפורסמת של חברת מאק, בשליש מחיר. אני אוהבת אותה מאוד, וברשותי 3 מברשות כאלה, כי אני עצלנית ואין לי את הכוחות לחפוף אותה לאחר כל שימוש. ממליצה בחום.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





322 brow line
מברשת גבות העשויה שיער טקלון. היא נפלאה לתיחום ומילוי הגבות עם מוצרי אבקה ומוצרי קרם, ומשמשת אותי על בסיס יום יומי, עקב היותי חסרת גבות. אוהבת אותה במיוחד עם ג'לים למילוי גבות מכיוון שהיא יוצרת מראה טבעי, ממש כאילו יש לי שיער.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





228 luxe crease 
מברשת הטשטושים הטובה ביותר שיש לי באוסף. היא רכה כמו חלום, נעימה בטירוף, מטשטשת צלליות בצורה מדהימה בשקע העין. אני לא יודעת מה עשיתי לפניה. היא מושלמת. עגלגלה, מאורכת עם קצה מחודד, עשויה ממיקס שיער טבעי וסינטטי. באתר החברה כתבו עליה - "the art of softness". זה כל כך נכון. מברשת חובה בעיניי בכל אוסף. מזכירה בצורתה את הsigma E35, עליה כתבתי כאן. היא לוקחת את המברשת של סיגמא בכיס הקטן, ועולה חצי ממנה.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ.





231 luxe petit crease 
אחותה הקטנה של המברשת המהוללת עתירת השבחים, ה228. חיצונית, הן דומות מאוד, אך ה231 הרבה יותר קטנה ודחוסה. היא משמשת אותי לטשטוש מדוייק בקפל, טשטוש צלליות בקו המים והנחת הילייטר בפינת העין ועל עצם הגבה. גם היא, כמו אחותה השמנמנה, עשויה מיקס שיער סינטטי וטבעי.
לרכישה מהאתר הרשמי
לרכישה מביוטי ביי
לרכישה ממינטי שופ





עד כאן פוסט ארוך במיוחד עם הנבחרת שלי מזואיבה. אשמח לשמוע - האם יצא לכם להתנסות במוצרי החברה? אילו מוצרים אסור לי לפספס בהזמנה הבאה?
קסן :)

27 תגובות:

  1. פוסט מדהים מדהים מדהים!!! בא לי לקנות אפילו עוד. פשוט הכל. נמאס מהם, הם אוכלים לי את כל הכסף:(

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך! אם אי פעם כל האיפור שלי ייעלם ואדרש לבחור חברה אחת לשארית חיי,(טפו טפו טפו), זואיבה איז פוראבר.

      מחק
  2. שונאת אותך על הדרדור... גילוי נאות: לא נגעתי במברשת של זואיבה בחיי, אבל אני חושבת שזה הזמן להתחיל

    השבמחק
  3. את רצינית? במחיר הזה?! אגב, מוכרים אותם באירופה, ואם תתקלי ולא תרכשי, דמך בראשך. ♡

    השבמחק
  4. איזה פוסט מעולה! יש לי את הסט עיניים הורוד שלהם וכל מברשת שם פשוט בינגו!! אני זוממת על הסט ברוז גולד ופלטת הקקאו בהזמנה הבאה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מהממת! התלבטתי כל כך בין הורוד לרוז גולד, ובן הזוג הכריע. :)

      מחק
  5. פוסט נהדר! את גורמת לי להתחרט שלא העמסתי אותן באוסטריה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! וזכרי, חרטה מובילה לשופינג מפצה ;)

      מחק
  6. למה לדרדר ככה?
    עכשיו אני רוצה את כולן!
    פוסט מהנה ובזבזני לציבור:)

    השבמחק
  7. מהממות המברשות של זואיבה גם אני הזמנתי מהן כבר פעמיים ועשית לי חשק למברשת מייקאפ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היא ממש מיוחדת ואיכותית! תודה על הפידבק :)

      מחק
  8. את מוסיפה לי להזמנה את 102 ו110
    (ורק בגלל שכל השאר מיקס או טבעיות)
    Shame on You

    השבמחק
  9. בא לי לשדוד את המברשות האלה!!! הם כבר תקופה ארוכה בויש ליסט שלי!!! פוסט נהדר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הגיע הזמן לממש את הווישליסט :)

      מחק
  10. תודה על ההמלצות! כמה כבר בסל..

    השבמחק
  11. מחזיקה את עצמי נורא חזקקקקקקק כדי לא להזמין, אני כבר חושבת שאתפשר על מורפי

    השבמחק
    תשובות
    1. חוששת משירות הלקוחות האיום שלהם. דווחי אם תצליחי להזמין משהו!

      מחק
  12. כבר מלא זמן בא לי לנסות זואיבה. בקרוב זה בטח יקרה! איזה פוסט כיפי ומקיף

    השבמחק
  13. מברשות נהדרות!!! שלי בדרך אלי!!

    השבמחק
  14. מאיפה הכי כדאי להזמין?

    השבמחק
  15. פוסט נהדר והתמונות הורסות!
    יש לי כמה והן מדהימות! חלום של מברשות ועוד עם מחירים כאלו בכלך קשה לעמוד בפיתוי.
    רוצה את כולן (הסט השלם עם התיק? יש מצב?), בינתיים רק בגדר Wish list :-(

    השבמחק
  16. היי תודה על הסקירה! ידוע לך על הנחה לרגל הבלאק פריידי?

    השבמחק