יום שישי, 24 ביולי 2015

dupe that! קלרינס אינסטנט קונסילר VS הוליקה הוליקה naked face.





Dupes.

דיופים! אני כל כך אוהבת דיופים. קשה לתאר את האושר ברגע שמוצאים מוצר זהה למוצר יקר ואהוב, במחיר הרבה יותר אטרקטיבי, הנותן את האופציה להנות מהיתרונות שבמוצר היוקרתי ללא כאבי ארנק. מקור המילה הוא המילה Duplicates באנגלית - כפילויות.
ניתן להתקל בדיופים בעיקר במוצרי שפתיים וצלליות, שכן אלה נמדדים בעיקר ברמת הפיגמנט, הגוונים והפורמולה. לעתים, ניתן למצוא דיופים גם במוצרי פנים, הנותנים ביצועים זהים מבחינת הפורמולה, העמידות והגימור. כך קרא לי עם הקונסילר של הוליקה הוליקה, בו נתקלתי באחד הבלוגים הקוריאניים בהם שוטטתי.

ברגע שראיתי אותו, הוא נראה לי מוכר, ולא סתם. האריזה הזכירה לי מאוד את הקונסילר המצויין של חברת קלרינס הצרפתית, שמוצריה ידועים באיכותם הגבוהה ואריזותיהם המהודרות.





Holika Holika naked face cover up concealer
זהו קונסילר השייך לליין שלם תחת השם "naked face". הבטחת החברה בנוגע למוצרים בליין היא להעניק מראה זוהר, קל וטבעי ללא פגמים. מראה אהוב במיוחד על הקוריאנים. בנוסף ניתן למצוא בליין מוצרי פנים נוספים כגון פודרה בגימור מאט, פריימר מאיר, ביבי קרם בעל כיסוי בינוני (שנמצא בווישליסט שלי מזמן, עקב הסקירות המעולות שהוא קיבל), מייקאפ בגימור טבעי, טריו של סומק-הילייט-ברונזר, מייקאפ מוס ועוד.
אריזתו יוקרתית ואסתטית. הוא מגיע בשפורפרת לחיצה, דבר המאפשר שימוש הגייני במוצר. השפורפרת עצמה עשויה מפלסטיק והפקק מתכתי. הפורמולה שלו קרמית וסמיכה, ולמרות זאת הוא יושב נהדר מתחת לעיניים ולא נכנס לקמטוטים.
הקונסילר מתייבש לגימור מאט מאוד טבעי ומחמיא, והכיסוי שלו גבוה. הוא עדין מאוד, ומכסה בצורה נהדרת כהויות מתחת לעיניים, ועם זאת אטום מספיק כדי לכסות פגמי עור כמו חטטים וצלקות. עמידותו תלויה בקיבוע. עם פידור עדין מתחת לעיניים, הוא מחזיק יום שלם בלי לזוז. ללא קיבוע הוא נכנס לקמטוטים כעבור שעה, כמו רוב הקונסילרים.
מחירו עומד על 34 שקלים. מחיר זעום לתמורה נהדרת. תענוג של מוצר.
הבעיה היחידה איתו, היא החוסר בגוונים. קיימים רק שני גוונים לקונסילר הזה, ושניהם בהירים. הוא יתאים לבעלי עור בהיר עד בינוני, ויהיה בהיר מדי לבעלי עור כהה או שזוף.
ברשותי גוון מספר 1.
לרכישה






Clarins instant concealer
זהו מוצר דגל בחברה ואחד המוצרים המדוברים ביותר בבלוגספירה, ויש לזה סיבה. הוא משווק כמוצר המיועד לכיסוי והסתרה של כהויות באיזור העיניים, בעל עמידות יוצאת דופן עם כיסוי בינוני הניתן לבנייה. כאמור- מה שנכון, נכון. הוא באמת אחד הקונסילרים הטובים בשוק, הבולט בכיסוי הגבוה אך עם זאת הפיניש הטבעי שהוא מספק. אני אוהבת אותו מתחת לעיניים, וגם לכיסוי והסתרת פגמים בעור. הוא מחזיק עליי שעות ארוכות גם ללא פידור מאסיבי, אך נכנס לקמטוטים, כך שתמיד אעדיף לקבעו. הוא מגיע בארבעה גוונים, ביניהם גם גוונים המיועדים לעור פנים כהה.
מחירו עומד על 33 דולר, וניתן לרכושו באתר Life and looks ובסופר פארם.
ברשותי גוון מספר 1.
לרכישה






כפי שניתן לראות, השניים דומים מאוד מבחינה חיצונית. הקונסילר של הוליקה הוליקה נראה כמו הגרסא הרזה והמאורכת של הקונסילר השמנמן של קלרינס. לשמחתי, יש דמיון רציני גם בפורמולה. אני משוכנעת שהקונסילר של הוליקה הוליקה לחלוטין מהווה דיופ למוצר הנפלא של קלרינס, ויתאים למי שרוצה תוצאות דומות במחיר מוזל.
אבל. הקונסילר של הוליקה הוליקה ניחן בבעיית גוונים רצינית, שלא קיימת במגוון הצבעים של קלרינס. אמנם גם שם המבחר דל, אך בהחלט מספק יותר מהאופציה הקוריאנית. בנוסף, הקונסילר של קלרינס בעל תת גוון ורוד יותר (גוון 01), לעומת חברו הצהבהב.



אני חושבת ששני המוצרים הללו פשוט נהדרים, ומקווה שתמצאו את האחד שיתאים לכם :)
אשמח לשמוע על דיופים טובים למוצרים יוקרתיים,
עד כאן להיום,
קסן :)

20 תגובות:

  1. אוי, הוא הורס! חוסר בגוונים? גוונים בהירים בלבד? הקוריאנים קוראים לי :D

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, החוסר לא מפריע לקספריות כמונו :)

      מחק
  2. נהדר! אני ממש סקרנית לנסותו

    השבמחק
  3. לגמרי ייבדק. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לדעת שעשיתי חשק! אשמח לשמוע אם אהבת :)

      מחק
  4. גם אני חולה על דיופים. תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  5. בעקבות ההמלצה שלך הולכת להזמין השבוע (; סוף סוף יתרון ללובן שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! ספרי לי האם אהבת! ♡

      מחק
  6. תודה רבה על הסקירה המעולה והמפורטת! על פניו נראה שהקונסילר של הוליקה הוליקה עשוי להתאים לי מבחינת הפורמולה והגוון... מקווה לנסות אותו בקרוב! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפידבק החיובי, כיף לשמוע שהסקירה שלי מצאה חן בעינייך! שתפי אותי במידה ותנסי אותו !♡

      מחק
  7. השניה שסיימתי לקרוא קניתי, נקווה שהגוון יתאים.
    מאוד נהנתי לקרוא גם את הפוסטים הקודמים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה על הפרגון! מעריכה את זה מאוד! ♡

      מחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  10. סקירה מעולה! :)
    מבאס לדעת שאין אותו גם בעוד גוונים לשחומות מבנינו אבל עדיין היה נחמד להכיר ;)
    3>

    השבמחק
  11. אני שמחה שקראתי את הסקירה הזו :) אני מחפשת קונסילר שיכסה כהויות כמו שצריך, אבל עדיין יראה טבעי.
    ואם יש דיופ זול- זה בכלל טוב :)
    אגב, אני איתך בקטע הזה, ממש כיף לגלות דיופים זולים, זה מרגיש כאילו דפקתי את המערכת ;)

    השבמחק