יום שני, 13 ביולי 2015

Yves Rocher נחתו בישראל! על קניות, מרמור, וגאווה ישראלית.









איב רושה.
שם חדש לאזניי ישראליות רבות, אך ותיק ואהוב אצלי באוסף.
כל כך שמחתי כששמעתי שאיב רושה הגיעו לארץ! סוף סוף גם אנחנו, הישראליות המוזנחות, נוכל להינות מהמותג הוותיק שקיים כמעט בכל קניון אירופאי!
על מי אני עובדת? לא שמחתי ולא נעליים. צפיתי את הכאב שארגיש כשאחלוף על פני החנות ואראה את המחירים המגוחכים. את תחושת הבחילה שתעבור בי כשארגיש את שיטת המכירה הדוחפנית הידועה לשמצה אצל המוכרות הישראליות.. כבר העדפתי להזמין מחו"ל.
אבל.
והאבל הוא גדול, אפילו בשביל ציניקנית כמוני. הלא ייאמן קרה, ולהפתעתי גיליתי שמיהרתי לשפוט את המצב בלי סיבה,
ושטעיתי, ובגדול.
כשנכנסתי לחנות בקניון איילון (אותו פקדתי לראשונה בחיי, ירושלמית שכמותי), חייכו אליי 3 מוכרות נדיבות, בתלבושת אחידה מקסימה, שמשדרת נוחות וטבע.
המדפים לא היו ריקים, למרות המחירים הנמוכים, אליהם אגיע בהמשך.אני חושבת שעברו כ10 דקות מהשנייה בה חייכה אליי המוכרת, עד שקיבלתי שירות. הרגשתי בנוח להסתובב בחנות ולבחון את המוצרים, מבלי לחצים מהמוכרות, למרות שהחנות קטנה יחסית.
המוכרת שעזרה לי הייתה אדיבה ושירותית, אבל באמת. הרצון שלה לעזור היה הרבה יותר בולט מהרצון לסגור מכירה וללכת הביתה, ואני מאוד מעריכה זאת אצל נותני שירות.
היא סיפקה לי חווית קניה נפלאה! הייתה כה סבלנית, הסבירה לי על כל סדרה שקיימת בחנות, והפכה את החוויה שלי לתענוג. ממש אירופה!


אז, אחרי החפירה הממורמרת שלי, המהולה בטראומות רבות מנותני השירות בארץ, נעבור לשלל הצנוע. צנוע כמוני ביום חם.





ג'ל רחצה בריח פטל:
מוצר נפלא בריח משגע, אותו הכרתי בעבר, כשבזזתי את הסניפים באירופה.
הוא קליל, עדין, עם ריח שנשאר על הגוף גם לאחר המקלחת. המחיר שלו זעום, ואני מכורה.


21 ש"ח ל400 מ"ל


.




ספריי גוף בריח פטל, א.ד.ט:

זהו מבשם גוף בריח זהה לג'ל הרחצה. הוא מגיע בריחות נוספים כגון :קוקוס,וניל,משמש ופירות יער,
ונשאר עליי שעות רבות, למרות היותו או דה טואלט.
המחיר שוב לא איכזב, 49 ש"ח ל100 מ"ל.


ניתן לרכוש גם בגודל נסיעות ב 29 ש"ח.






מרכך מתקן לשיער:

מוצר משלים לשמפו מאותה הסדרה, אותו לא רכשתי מכיוון שהוא מיועד לשיער מתולתל.
הוא מכיל שמן שקדים, ונטול פראבנים,סיליקונים וSLS. טרם נוסה על שיערי החלק, דיווח יתקבל בהמשך.
15.20 ש"ח ל150 מ"ל.














תחליב שיער לתיקון קצוות מפוצלים:
קניתי אותו על מנת להשתמש בו כמאין מוצר פיניש לאחר הפן, על מנת לצמצם נזקים.הוא קליל מאוד,בעל ריח הדרי מרענן.
אנסה אותו בהמשך.



27.20 ש"ח ל50 מ"ל

.








Moment de bonheur א.ד.פ:
זהו בושם נפלא, עם תווים של פרחים ומאסק, שנשאר עליי גם לאחר המקלחת!
כך מתארים אותו באתר החברה:
"ניחוח עז ואופטימי של פריחת וורדים ירוקה המעניק תחושת נשיות, אושר וביטחון עצמי."
הבקבוק עדין ואלגנטי, נראה נפלא על השידה. ממליצה לכל אוהבות הריחות המתוקים.




168 ש"ח ל50 מ"ל



.







מברשת דואופייבר:

היא קרצה לי בשל מחירה, הרכות שלה, והעובדה שאין לי ולו אחת טובה באוסף. לא חשבתי פעמיים.
אני אוהבת מנברשות דואופייבר להנחת מייקאפים קלילים, שאהובים עליי במיוחד. היא נשטפה פעם אחת, ולא הנשירה שיער.עד כאן, נראה מבטיח.
63 ש"ח




.



קונסילר להארה ותיקון פגמים:זהו המוצר היחיד שיצא לי לנסות מהחברה בתחום האיפור בעבר, ואני קצת משוחדת. השתמשתי בו כמה חודשים, והוא מוצר מעולה, הנותן תמורה למחיר ועושה את עבודתו נאמנה. גוון 2 שברשותי, מכיל תת גוון אפרסקי המאפשר לי להשתמש בו גם כקורקטור (מתקן גוון) לכהויות הכחלחלות העדינות שיש לי מתחת לעיניים. מוכרחה לציין שהכיסוי שלו קליל עד אפסי, ואני מאוד מתחברת לזה. אני חוששת כי הוא לא יתאים לאלו הרוצות כיסוי מלא יותר או הארה רצינית.






89.60 ש"ח ל1.5 מ"ל











הסווץ' הכי נאמן למציאות מבחינת גוון. מס'2.







עד כאן השלל הצנוע. נהניתי מאוד מחווית הקניה המספקת, שבסופה קיבלתי כרטיס מועדון, המקנה לי אופציה של איסוף נקודות. הכרטיס הוא חינמי!
כמובן שאת כל המוצרים ניתן לרכוש באתר הרשמי של החברה, אשר הושק ממש לא מזמן.


אם הגעתם עד כאן, כל הכבוד!
אשמח לשמוע על החוויה שלכם באיב רושה!
קסן :)


*כל המוצרים שהוזכרו בפוסט זה נקנו מכספי האישי*

3 תגובות: