יום שני, 5 באוקטובר 2015

אמפטיז #1


היי דארלינגס!
מאז ומתמיד אמרתי, שהאינדיקציה הטובה ביותר לאהבה אמיתית למוצר כלשהו, היא אריזה ריקה שמשאירה טעם של עוד. אז אמנם לא הצטברו אצלי מוצרים רבים, עקב המדיניות המאוד לא סלחנית שלי כלפי מוצרים שלא הצליחו להתחבב עליי, אך הצלחתי לאגור כמה שרידים שסיימו את הקדנציה אצלי באוסף.




mac prep + prime fix plus
פיקס פלאס הוא מולטיטאסקר לא קטן. ניתן לערבב את הנוזל עם צלליות ופיגמנטים על מנת להוציא מהן פיגמנט מרבי, אך הוא משמש אותי בעיקר על מנת להחיות מוצרים אבקתיים על הפנים. אני מתיזה אותו לאחר שסיימתי להניח מוצרי אבקה, והוא ממיס ומאחד אותם על הפנים ומשאיר גימור טבעי וקליל.
זהו מוצר אהוב וותיק אצלי באוסף, והוא נרכש כבר עשרות פעמים.
האם ארכוש שוב? בהחלט.



loreal volume millions lashes so couture 
מסקרה מעולה מבית לוראל. זו הפעם השנייה שאני מסיימת טיובה שלה. היא שחורה מאוד ומצליחה להקנות לריסים הישרים והקצרים שלי מראה דרמטי ובולט. אני אוהבת אותה במיוחד כשסופה קרב והפורמולה שלה מתייבשת מעט והופכת את המראה הדרמטי הרגיל שהיא נותנת לעוד יותר מרשים.
האם ארכוש שוב? אני מניחה שאחזור אליה ברגע שאסיים את עשרים המסקרות הפתוחות שנחות אצלי במגירה. היא לחלוטין סוס מנצח.




aussie 3 minute miracle reconstructer
דוגמית של מסיכת שיער של אוזי לשיער פגום. נהניתי ממנה מאוד, ואפילו רכשתי בגודל מלא. להגיד שהיא עשתה פלאים? לא. אבל היא בהחלט השאירה את השיער שלי רך ונעים, והריח המתוק שלה נשאר גם יומיים לאחר החפיפה.
לאחרונה אני נאמנה לשמפו של החברה והמסיכות מהוות עבורי מוצר משלים.
האם ארכוש שוב? כנראה שכן, בזכות הריח המשגע.


mac brush cleanser
מנקה המברשות של מאק היה המוצר הראשון שאי פעם רכשתי מהחברה. אני מעבירה אותו באופן קבוע לשפריצר קטן שקניתי בביוטיקר, ומשפריצה אותו על מברשות מלוכלכות בין חפיפות.
האם ארכוש שוב? כן. למרות שניסיתי נוזלי ניקוי במחירים אטרקטיביים מזה של מאק, אני מוצאת כי הוא עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר.




Tony Moly clean dew foam cleanser

לקח לי שנה וכמה שבועות לסיים את הטיובה המפלצתית הזו של סבון הפנים המקציף של טוני מולי בריח מטריף של אוכמניות. הוא נעים למגע, בעל ריח משגע, משאיר אחריו תחושה נקייה על הפנים אך עם זאת לא מייבש את העור הגם ככה יבש שלי. הוא נהדר לעור רגיש, שכן הוא לא מכיל פראבנים, טלק, סולפאטים וע"פ הצהרת החברה, אינו מכיל רכיבים מן החי. הוא מגיע במספר ריחות שונים, ומחירו אטרקטיבי ונוח.
האם ארכוש שוב? כרגע משתמשת בחברו בעל ריח התפוזים, ולמרות שהריח נעים, פחות התחברתי. כשאסיים אותו אזמין ריחות נוספים מהסדרה.



 YVES ROCHER jardins du monde lotus flower shower gel
את סבון הרחצה של איב רושה בריח לוטוס סיימתי תוך שבועיים. לא יכולתי להפסיק להשתמש בו. הוא עדין, מקציף ומנקה בצורה נהדרת, ומשאיר אחריו את הריח המשגע שלו על הגוף. אני אוהבת את הסדרה הזו של איב רושה. הריחות עדינים ופחות סינטטיים מהסדרה הנוספת שיש לחברה. כרגע משתמשת בסבון נוסף מהסדרה בריח שקדים ודבש שאני מתאפקת לא לאכול.
האם ארכוש שוב? לא.עם כמה שניחוחות לוטוס אחרי המקלחת עושים לי טוב, אני סקרנית מכדי לרכוש את אותו הסבון פעמיים.


Clarins beauty flash balm
ספק קרם פנים ספק פריימר ספק מסיכת לחות מבית קלרינס. התקבלה במשלוח מנות באדיבות סבתא שיודעת מה טוב לי. השתמשתי בה לסרוגין למטרות שונות ומשונות, אך פלאים היא לא עשתה. הכי אהבתי אותה בתור פריימר, ונדמה שהיא העניקה לחות במידה מסויימת, אבל לא נתנה אפקט יוצא דופן.
האם ארכוש שוב? לא. יקר ומיותר לי.





mac fluidline brow gelcreme 
בשנה האחרונה, אלו היו הגבות שלי בצנצנת. נהניתי ממנו מאוד, וכמעט סיימתי אותו. הג'ל עמיד שעות רבות, הפורמולה רכה וקל לעבוד איתה. המוצר עצמו החל להראות סימני גסיסה קצת אחרי שהגעתי לפאן, אך הסתדרנו גם לאחר שהתייבש מעט.
האם ארכוש שוב? לא. מאז שרכשתי אותו, יצאו מוצרים רבים בעלי רעיון זהה גם בגזרת הדראגסטור. אני משתוקקת לנסות את האחד של מילאני.




tony moly panda eye stick
אני מ ט ו ר פ ת  על האריזה של קרם העיניים החמוד הזה. זהו ג'ל סטיק כחלחל המעניק לחות מינימלית ואפקט קירור קל, השייך לחברת טוני מולי האהובה. מחירו נמוך אך כך גם תמורתו. זה היה גימיק מקסים שקישט לי את השידה, ומדי פעם נתתי לו אהבה מזוייפת כדי להרגיש שלא זרקתי 20 שקלים לחינם. בסופו של דבר הוא התייבש ומצא עצמו נח בפח האשפה. זו היתה ידידות נפלאה, אבל תכלס, סתם חמוד.
האם ארכוש שוב? אין סיכוי, המטרה הבאה שלי היא קרם הידיים מהסדרה, שבא בצורת פנדה שמנה ביותר, בתקווה שאשתמש בו. אמן.


Viktor & Rolf Flowerbomb ו- Taylor perfume by taylor swift
שני בשמים מתקתקים שחיסלתי. אני ממש גרועה בתיאור של ריחות, אז אסכם ואומר שהם היו מתוקים ברמה שעושה כאב ראש - בדיוק כמו שאני אוהבת, ועמידים ברמה שגררה שאלות של זרים על הבושם שלי.
האם ארכוש שוב? כנראה שלא. אני אוהבת לנסות דברים חדשים, במיוחד בשמים מתוקים שעושים מיגרנה.





זו הייתה סקירה קצרה על המוצרים שחיסלתי.
אשמח לקבל המלצה לג'ל גבות שעושה קסמים!
עד הפעם הבאה,
קסן :)

14 תגובות:

  1. גם אני אוהבת את קרם הרחצה של איב רושה! בחיים לא חשבתי שאיהנה כל כך ממשהו פשוט כמו סבון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסית את האחד בריח שקדים? אין דברים כאלה!

      מחק
  2. לא תרכשי שוב את פלאוורבומב? הוא מושלם, לא יכולה לחכות לקנות אותו כאשר אוסף הבשמים שלי יתחיל להראות מגמת צמצום... ובאיזה קרם עיניים את משתמשת? מחפשת אחד סופר מוצלח
    לגבי ג׳ל גבות- כל מוצרי הגבות שלי נזנחו כאשר שמתי את ידיי על הג׳ל הלא פחות ממושלם של אנסטסיה. סופר פיגמנטי ופשוט לא זז. ממליצה בחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. כולם המליצו לי על האחד של אנסטסיה, ואני חושבת שאין מנוס מלרכוש אותו.
      כרגע משתמשת בקרם העיניים מסדרת האידיליה של וישי, לפני נהניתי מאחד מוצלח של קליניק.
      הייתי רוכשת את פלאוורבומב שוב ושוב ושוב אם לא המחיר. אני נוהגת להתקלח בבשמים שלי, וזו בעיה כשמקלחת עולה 500 ש"ח.

      מחק
  3. הפנדה הזו כ"כ חמודה!!! למה בפח???

    השבמחק
    תשובות
    1. כי התייבשה, נגמרה, הצטמקה ונפרדנו :\

      מחק
  4. מכירה את זה שלא רוכשים מוצר בשנית כי רוצים לנסות מוצרים אחרים.
    ואני אוהבת אמפטיז! ככה אפשר לקנות עוד בלי מצפון:P

    השבמחק
  5. אני ממש מסכימה איתך עם באלם היופי של קלרינס, קניתי אותו לקראת החתונה שלי ובאמת לא עשה לא ניסים ולא נפלאות

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, מקווה שלא הרס שום דבר ביום הגדול!

      מחק
  6. קרם הרחצה של איב רושה פשוט נפלא (וזול בצורה מפתיעה לאיכותו!)
    פוסט כיפי :)

    השבמחק
  7. פוסט מגניב, מוצרים חמודים ביותר.
    אני ממש אוהבת את קלרינס בטיפוח אבל מסכימה לגמרי לגבי המסכת סינדרלה- מקומה אצל סינדרלה!

    השבמחק