יום שלישי, 21 ביולי 2015

כיסוי קליל לקיץ כבד - Skin-like foundations



















קיץ בישראל.


לא צריך יותר מזוג המילים הללו על מנת להסביר את פשר הסלידה שלי מהנחת מייקאפ העונה. קיץ בשביל רוסיה כמוני, משמעו חום אימים, הזמנות סיטונאיות של קרם הגנה, ובעיקר ציפייה לחורף. שלא תבינו לא נכון, אני גרה בירושלים. זהו מקום נפלא, בו ציפורים מצייצות, האוויר צלול כיין, ומזגן זו מילה גסה. אז זהו, שלא. גם בירושלים נטולת החום התל אביבי והלחות, אני סובלת כאילו והייתי נקניקייה על הגריל. אם הייתי יכולה לוותר על איפור מינימלי ביום יום, הייתי עושה זאת. וניסיתי, באמת שכן! אבל הייתי חייבת לסדר טיפה את הגבות, למרוח קצת מסקרה, מעט היילייטר וכמובן, מייקאפ. אבל רק קצת.
מצאתי את עצמי בחיפושים אחר המייקאפ המושלם - קליל, בעל כיסוי קל עד בינוני, שלא יורגש על פניי ובכל זאת יהווה בסיס למראה איפור קייצי ונוח. העור שלי יבש, לכן חשוב לי שהמוצר יהיה לחותי ומזין.
עברתי תלאות, BB קרמים כאלה ואחרים, נסיונות רקיחה שונים ומשונים של מייקאפים כבדים שהיו לי בארסנל עם קרמי לחות - על מנת להתאימו לאקלים. עד שגיליתי את האהובים עליי ביותר, חלקם אפילו נרכשו מספר פעמים והפכו קבועים באוסף.







giorgio armani luminous silk foundation



את הפלא הזה גיליתי בזכות הייפ אינטרנטי מטורף שהיה סביבו. חלמתי עליו בלילות עד טיסתי האחרונה למוסקבה, ורכשתיו בדיוטי במחיר נחמד של 56$. ע"פ סקירות ברחבי הבלוגספירה, היינו אמורים להיות החברים הכי טובים. הוא תואר כמייקאפ קליל בעל כיסוי בינוני נבנה, שיושב על העור כמו דמעות חד קרן וקשת בענן. בהתחלה, התאכזבתי מאוד. הוא לא ישב יפה על העור, הדגיש יובש, הכיר לי קמטי הבעה חדשים בפנים, ובגדול - אכזב. 
לאחר מחשבות על פרידה וגירושין, הוחלט לתת לו צ'אנס אחרון, ולהניחו על הרדיאנט פריימר של קלרינס.
האיחוד היה קסום. הוא שרד עליי כ10 שעות עבודה, נתן כיסוי אחיד וזוהר, נח יפה על העור מבלי להרגיש כבד, והכי חשוב - לא הדגיש פגמים ואזורים יבשים. למדתי לאהוב אותו, והיום אני יכולה להמליץ עליו בלב שלם.
ברשותי גוון מס' 3.












L'oreal Nude Magique



המוצר הזה הגיע אליי בזכות המלצותיה הגורפות של ניקי טוטוריאלס המדהימה, שהחמיאה למוצר כמעט כמו שהוא החמיא לה. זהו מייקאפ נוזלי מאוד. כמעט מיימי. הכיסוי שלו קל עד בינוני, והוא מתייבש לגימור סמי מאט. הוא מיועד לעור שמן, מכיוון שהוא על בסיס מים, אבל אני מוצאת שהוא יושב בצורה נהדרת על עורי היבש מעל קרם לחות טוב, אפילו ללא פריימר. אני אוהבת להשתמש בו בימים של עצלות, כי קשה מאוד לטעות איתו. הכיסוי כל כך קליל, ומיכל שלם לא יספיק כדי להגיע למראה עוגתי. מוצר חברותי למתחילים ולבעלי ידיים שמאליות. אני מוצאת שהאריזה שלו אמנם מזכוכית, אך מאוד קטנה וקומפקטית, ומשמשת אותי בצורה נפלאה בנסיעות. חשוב לציין שהבקבוק שלו מגיע בלי פאמפ, וזה בהחלט מינוס.


ברשותי גוון 100













Diorskin nude air serum foundation



זהו מייקאפ יחסית חדש בשוק. הוא הושק לפני מספר חודשים ספורים, ואני זוכרת את ההשקה שלו לטובה, מכיוון שבאותה התקופה סופקו לנו תווי קנייה מטעם העבודה, ובזכותם הוא חזר איתי הביתה. הוא ללא ספק המייקאפ הכי נוזלי, והכי ורוד שיש לי באוסף. הגוון הותאם לי ע"י דיילת מקסימה (צדיקה בסדום) שטענה שהגוון הורוד ייתן לי הארה יפה לצבע העור. לא טרחתי להתווכח, מכיוון שהגוון הבא ברשימה היה כהה לי, ואימצתי לי את גוון 10 באהבה- מה שהתגלה כהפתעה נעימה. תת גוון העור שלי הוא ורוד, ולמרות זאת אני מתעקשת לרכוש גוונים צהבהבים על מנת לנסות להטמע ולו לרגע בין גווני העור הישראלים. זה לרוב כושל, מפני שאני לבנה כמו סיד. (ראה ערך NW15 במאק).
הוא משווק כמייקאפ סרום - וכך הוא מרגיש על העור. הפורמולה מאוד דקה וקטיפתית, והוא נמרח בצורה רכה ואחידה על העור בקלות עם כל מברשת, וגם עם האצבעות. הוא מיימי הרבה יותר מחברו שמעליו ברשימה, ולכן הוא מגיע עם פיפטה המיועדת להוצאת החומר. אם יש משהו שלא אהבתי בו הוא הבישום. מיד עם פתיחת הבקבוק נידף ממנו ריח חזק ומעט מחניק של בישום האופייני למוצרי דיור. זה קצת מאכזב, מפני שהדבר מעיד על המצאות אלכוהול בכמות גבוהה במוצר, אבל הוא בכל זאת אחד הפייבוריטים שלי, במיוחד מעל פריימר.
ברשותי הגוון הבהיר ביותר - גוון מס' 10.





















Vichy teint ideal foundation

הכירו- זהו הפייבוריט שלי. חוץ מפקק הפלסטיק המזוויע שמגיע איתו, הוא מושלם. הזמנתי אותו לפני כחצי שנה, ומאז הספקתי לרכוש אותו שנית. מעולם לא התמכרתי בצורה כזו למוצר חדש. תמיד יש לי תקופת אהבה שנאה, מחשבות על פרידה וזיכויים כספיים, ורק אז אני מוכנה לדבר על קביעות על השידה, אבל לא במקרה שלו. הממזר התברג לרשימת המועדפים שלי בזכות ולא בחסד. בזכות הפורמולה הנפלאה והקרמית שלו, בזכות היכולת שלו להשאר על עורי שעות ארוכות, בזכות היותו כה קליל ונח ובזכות הזוהר שהוא מעניק לעור. חברת וישי תמיד הייתה אהובה עליי בתחום הטיפוח, וכעט מגיע להם צל"ש נוסף על מוצר מנצח בתחום האיפור. מומלץ מומלץ מומלץ!
ברשותי גוון 15


Max Faktor skin luminizer foundation


זוהי אחת המציאות הכי טובות שלי בדראגסטור האירופאי. המייקאפ הנפלא הזה משווק כפריימר מאיר לפנים משום מה, למרות שמדובר במייקאפ לכל דבר עם כיסוי וגוון. הוא נעים על העור בצורה יוצאת דופן! המוצר נותן לעור גימור חלק ואחיד, ומן תחושת רך מאוד מורגשת. העור כאילו שתה מעיין שלם, וקורן כאילו בלעתי הילייטר. הוא גם עמיד בצורה יוצאת דופן למוצר מסוגו. מחזיק על העור שלי שעות ארוכות ללא טאץ' אפים כלל. יש שיכריזו כי הוא דיופ מדוייק ללומינוס סילק של ארמאני, אך לדעתי הוא הרבה יותר לחותי. הכיסוי שלו ניתן לבנייה לכדי כיסוי בינוני, והוא ממש לא מורגש על העור - מה שמקל עליי מאוד בקיץ. מחירו הזעום חותם את הכתרתו כמוצר חובה לבעלות עור יבש - מעורב.
ברשותי גוון מספר 45.
לרכישה



עד כאן, הנבחרת המנצחת שלי לקיץ הנוכחי. 
אשמח לשמוע המלצות נוספות למייקאפים מסוג זה, שכן הם אהובים עליי מאוד.
קסן :)

12 תגובות:

  1. רק אני חששתי לחיי הארמאני שיתגלגל לו מהמעקה???

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש לא רק את. היה חתול מאוד נלהב שהיה חלק בלתי נפרד מהצילומים, שסיכן את חייו של הארמאני עוד יותר, אבל מה לא עושים בשביל תמונה? :)

      מחק
  2. מזדהה עם המאבק למציאת האחד! ואני אפילו בהירה יותר... אני תמיד מרגישה שכל המייקאפים בשוק פונים לבעלות עור יבש, אבל כנראה שבעלות עור יבש חשות בדיוק ההיפך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שאת צודקת, הדשא תמיד ירוק יותר אצל השכן :) אני חושבת שמבחר המייקאפים לעור יבש גדל בעקבות הטרנד של המראה הדואי, ובעיניי זה מבורך!
      ומה עם המאבק שלך? יש לו סוף טוב או שאת עדיין בחיפושים?

      מחק
  3. בובה, הפוסט שלך כל כך ON POINT! הוא כתוב מושלם ואני רצה לנסות את המייקאפ של מאקס פקטור!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה! את לגמרי חייבת לנסות אותו!

      מחק
  4. אחלה פוסט עם הרבה אופציות שוות!

    השבמחק
  5. Nude Air נשמע מאוד מסקרן! יופי של בחירות

    השבמחק
  6. פוסט מעולה!!!! הרגת אותי עם "כמו דמעות חד קרן וקשת בענן" חחחחחחחח
    אצלי המייקאפ הזה היה אהבה ממבט (או שימוש) ראשון, הוא מדהים! איזה כיף לדעת שאנחנו אותו גוון במייקאפ, עכשיו אדע למי לפנות בעצות של גוונים :-)

    השבמחק