יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

לפני שנפרדים #1




מכירים את התחושה הנהדרת שממלאת אותך כשמגלים מוצר חדש שאוהבים? מן שמחה מהולה בהתרגשות, דגדוג קל באצבעות ורצון להזמין 10 עותקים מהמוצר מהחשש שייגמר? אחח, שופינג. תמיד ישמח לבב אנוש. לצערי, גם אכזבה היא תחושה נפוצה כשמדובר בקניות. אין איש שלא חווה את התחושה המצערת ברגע שקנית מוצר ממנו היו לך ציפיות גבוהות, וגילית כי לא כך הדבר. בעולם הקוסמטיקה, בו המבחר פשוט מטורף, והכל כל כך זמין ונגיש, תמיד יש חלון לנפילות. אני לא אומרת שכל מוצר שיופיע כאן מקומו בפח האשפה, אך אין ספק כי בארנסל שלי, מוצרים אלו לא מצאו את מקומם.










Laline fluffy body cream 
את קרם הגוף של ללין בניחוח מאסק קיבלתי במתנה מחברה מהמשרד בחורף שעבר.זהו קרם גוף על בסיס מים, היוצא מהמיכל בצורת קצפת עדינה ומפנקת. אף פעם לא הייתי חסידה גדולה של ריחות מתוקים, וברגע שהרחתי את ריח המאסק הסינטטי החזק בו מתהדר הקרם, רציתי לממש את פתק ההחלפה איתו הוא הגיע. אבל, סבתא לימדה אותי שמתנות לא מחזירים, אז החלטתי לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו. ברגע שמורחים את הקצפת הנעימה על העור, ריח המאסק מתחזק ומשתלט על כל החדר, ואם החלון פתוח - יוכלו להנות ממנו גם השכנים. מרקם הקרם לאחר מריחתו הופך לנוזל דק ודביק שנשאר על העור ולא נספג. ניסיתי להשתמש בו לאחר מקלחת, ביום חם, ביום קר, על הידיים בלבד וגם על הגוף כולו - וללא הועיל. הגרוע ביותר הוא, שקרם הלחות הזה לא מעניק לחות כלל, אלא להפך. הוא מייבש את העור ומשאיר אחריו תחושה דביקה וריח מתוק מדי. הקרם הזה הועבר לאמא המקסימה שלי, שראתה כי טוב.
אני מעדיפה את חמאת הגוף של ללין על פני מוצר זה, ולא ארכוש אותו שנית.
*69 ש"ח ברשת חנויות ללין.





Essie apricot cuticle oil
זהו שמן להזנה וטיפוח הציפורן של חברת Essie. רכשתי אותו באחת הגיחות לחו"ל בציפייה למוצר איכותי עם ריח שתואר כמדהים. בפועל, השמן אמנם מריח נהדר, אך משאיר אחריו תחושה מלוכלכת של ידיים שומניות. לא חוויה נעימה בכלל. בנוסף, מעבר לשומניות שהוא סיפק, ברגע שהורדתי אותו הוא לא הותיר אחריו שום תועלת. הציפורניים נשארו יבשות ולא נעימות. מחירו לא אטקרטיבי בעיניי והוא לא סיפק לי תמורה למחיר. אני מעדיפה את השמן לריכוך הקוטיקולה של חברת OPI על פניו בהרבה.
*80 ש"ח באתר דראגסטור הישראלי.





שמן קיק
את שמן הקיק רכשתי בבית המרקחת במחיר מגוחך של כ13 ש"ח. רכשתי אותו בעקבות הייפ שהיה עליו ברחבי הרשת. לשמן הקיק מיוחסות תכונות אנטיבקטריאליות, והחשוב מכל - טוענים כי מריחה תכופה של השמן תורמת לצמיחת שיער. נשים רבות תיעדו את החוויה שלהן עם שמן הקיק, וסקרנו אותי מאוד. גם אני רציתי גבות עבות כיאה לטרנד וריסים ארוכים שיעוררו קנאה אצל הסובבים. אצתי רצתי לסניף הפארם הקרוב לביתי ורכשתי במיטב כספי את המיכל השמנמן הזה. מרחתי אותו כל לילה על כל שיערה בלונדינית שיש לי על הגוף. ריסים, גבות, שיער הראש - הכל. התייאשתי לאחר חודשיים של ניסוי ובעיקר טעיה, וויתרתי עליו לטובת שמפו ומרכך של קרסטס שבאמת עשו שינוי.
*13 ש"ח בסופר פארם.






Pupa 4sun all in one bronzer - blush - highlight
 מבצעים ארורים של קיץ 2014, דיילת חייכנית וקופון על סך 40 שקלים - הם אלו שהובילו אותי לרכוש את המפלצת הזו. זהו טריו של חברת פופה שיצא במהדורה מוגבלת לקיץ שעבר, וטוב שהמהדורה הייתה מוגבלת. כששיחקתי עם המוצר בסופר פארם, קיבלתי רושם כי הפיגמנט חזק והפורמולה קרמית. כמובן שהתבדיתי, אחרת הוא לא היה מככב כאן בפוסט. אני לא יודעת מה קרה ב20 הדקות מרגע קנייתו עד הגעתי הביתה, אבל משהו השתנה. כשניסיתי לשחק איתו בבית וליצור לוק קיצי ורענן, כל שקיבלתי היה הכתמה גרועה מהברונזר בגוון גזר, ואכזבה כואבת מהעלק הילייטר הפינתי שהיה כל כך יפה בחנות. מאכזב. אגב, הסומק דווקא בסדר, אבל הוא לא מצדיק את השארותה של המפלצת באריזה החומה והענקית באוסף שלי. שלום ולא להתראות!






Guerlaine meteorites powder

פודרת המטאוריטים של גרלן. יש לי מערכת יחסים קצת מורכבת עם הפודרה הזו. היא נרכשה על ידי בן הזוג שלי לפני קרוב ל3 שנים, כמחווה רומנטית ראשונה מסוגה. זו הייתה הפעם הראשונה (מתוך רבות) בה הוא קנה לי איפור במתנה. בזמנו, הייתי צופה בסרטוני יוטיוב רבים שהיללו אותה והיא הייתה הדבר הכי חם בשוק. כל כך רציתי אותה, אך המשכורת לא אפשרה לי. כל כך שמחתי כשהוא הופיע בחנות בה עבדתי עם הדבר היפה הזה ביד. האריזה שלה מלכותית, הריח משגע והיא הייתה המוצר הכי יפה שאי פעם קיבלתי במתנה. מאז עברו קרוב ל3 שנים, והפודרה לא מקבלת הרבה אהבה.אני מרגישה שהאפקט הזוהר והבריא אותו היא אמורה להעניק לא באמת קיים. היא הייתה בין פודרות הפינישים הראשונות שיצאו לשוק, וכיום ניתו למצוא לה תחליפים רבים, דוגמת הפודרות המאירות של האוורגלאס. כמוצר, היא לא מדהימה בכלל, אך היא מאוד קרובה לליבי.
ניתן לרכושה בנקודות המכירה של גרלן ברחבי הארץ.





Essence all about matt! primer
זהו פריימר לפנים של חברת אסנס הגרמנית שעשתה עלייה ארצה לפני פחות משנה. רכשתי אותו במסגרת טקס קבלת הפנים שערכתי לחברה, בו בזזתי סטנד יחסית מלא שהופיע יום בהיר אחד בקניון ליד ביתי. מרקמו סיליקוני, מזכיר מאוד את הפריימר של אלף שמתומחר באופן כמעט זהה. רכשתי אותו על מנת שאוכל לטשטש ולמלא את הנקבוביות הבולטות שיש לי באיזור האף. הבעיה שלי עם המוצר הזה, היא שלאחר שהנחתי אותו נוצרו גושים קטנים של חומר על העור, וזה קרה בכל מינון של הפריימר. אני מעדיפה את הפריימר של אלף על פניו הרבה יותר.
17 ש"ח בסופר פארם.





Sigma E35
זו אחת המברשות המדוברות ביותר של המותג. מברשת טשטושים גדולה ומעוגלת, איתה יש לטשטש גוונים בקפל. רכשתי אותה במסגרת מבצעי הבלאק פריידי, יחד עם עוד כמה מברשות אשר הפכו להיות אהובות במיוחד באוסף שלי. בהתחלה, הכל היה נפלא. היא הביאה אותי לביצועים מדוייקים, והייתה נעימה לי מאוד על עור. אך לאחר כמה חפיפות, שערותיה התחילו להתקשות מעט בכל פעם, וכיום לא ניתן להשתמש בה. לחברת סיגמא יש מוצרים איכותיים ומקצועיים, ומברשות רבות בליין שלהם ראויות לשבחים, אך זו ממש איכזבה אותי. לשמחתי, מצאתי לה דיופ (כפיל) נפלא בחצי המחיר!
לרכישה מאתר קלאו
Zoeva 228 luxe crease brush
מברשת הטשטושים המושלמת! רכה נעימה ומלטפת, אוספת חומר בצורה יוצאת דופן ומהווה תחליף מושלם למברשת המאכזבת של סיגמא. היא עברה כבר אין ספור חפיפות והיא רק משתבחת עם הזמן. מחירה אטרקטיבי ואני פשוט מכורה למברשות נוספות מהמותג. ממליצה בחום!
לרכישה מביוטיביי







עד כאן היו המוצרים שאיכזבו אותי, הודחו מהאוסף שלי לאלתר ופינו מקום לרכישות חדשות ומוצלחות יותר.
אשמח לשמוע מה אתם חשבתם על המוצרים שהוזכרו בפוסט!
עד כאן,
קסן :)











20 תגובות:

  1. אווו המברשת של זואיבה נראת נהדר!!
    פוסט מקסים!

    השבמחק
  2. אווו המברשת של זואיבה נראת נהדר!!
    פוסט מקסים!

    השבמחק
  3. בובה, פוסט מהמם! מי יתן ואנשים יפסיקו לקנות ברונזרים ענקיים בלי טעם וכל מיני דברים במחירי מבצע כשהם אובייסלי חסרי תועלת...D:

    השבמחק
  4. מסכימה איתך בהחלט בקשר לברונזר, מ-א-ו-ד מאכזב...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם את נפלת בפח הזה? לפחות הוא לא כאב בארנק!

      מחק
  5. פוסט מעולה
    למרות שאני חולקת על דעתך בנושא שמן קיק. הוא מציל את חיי. משתמשת קבוע כבר 7 חודשים בערך והוא אחראי למעט הגבות שכן יש לי

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו כל דבר, גם במקרה הזה הכל אינדיוידואלי :) הלוואי והוא היה מספק לי קצת גבות. הייתי מחתימה אותו קבע בפוסט מומלצים ובונה מקדש לכבודו. אוף.

      מחק
  6. פוסט מהמם!
    כל כך מסכימה לגבי הלק של אסי, מאכזב ביותר! בערך כמו לשים שמן קנולה, נותן תוצאה זהה, ברגע שמורידים הכל שוב יבש :(

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? אני בכנות חושבת ששמן זית ייתן תוצאה טובה יותר! תודה על התגובה שלך מקסימה, מחכה כבר לפוסט ממך! ♡

      מחק
    2. תודה רבה!!!
      וכן, שמו זית יעשה עבודה הרבה יותר טובה!

      מחק
  7. פוסט מדהים בכנותו... אדמח אם גם האחרות יאמצו פוסט כזה מדי פעם.... נהנתי והסכמתי עם חלק גדול מהמוצרים.. כמעט קניתי שמן קיק.. לא יוגעת עכשיו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפידבק יקירה, בכנות, אני חושבת שתזונה נכונה וטיפוח עדין היא הדבר היחיד שבאמת יועיל לשיער.

      מחק
  8. מי מאיתנו לא נפלה על מבצעי סופר פארם.. קופונים ארורים!

    השבמחק
    תשובות
    1. והכי נורא, זה שאת מודעת לחלוטין למעשייך ברגע הטעות. רגעים קשים.

      מחק
  9. מבצעי סופר פארם... הם מחסלים מלאי ואנחנו נופלות כל פעם מחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי. קופונים זה השקר הכי גדול שיש.

      מחק