יום ראשון, 18 בינואר 2015

סקירה - Holika Holika pore cover powder!


היי כולם!

לפני כחצי שנה, שוטטתי לי באינטרנט בחיפושים אחר מוצר קוריאני חדש שישנה את חיי.
למה דווקא קוריאני? כי אין עליהם. פשוט ככה.

על אהבתי לקוסמטיקה הקוריאנית ארחיב כנראה בפוסט נפרד,
וכרגע אתמקד באובססיה האחרונה שלי, פודרה שקופה בתפזורת של חברת הוליקה הוליקה הקוריאנית (איך לא?).
את הפודרה הזמנתי לאחר התנסות שלי בביבי קרם מאותה סדרה ששינה את חיי.
האריזה הצבעונית והמחיר הזעום העומד על כ27 שקלים,
משכו אותי לרכוש אותה מהמוכר הקוריאני האהוב עליי,
וכעבור שבועיים, התאחדנו.ואני חייבת לומר, שזו הייתה אהבה ממבט ראשון.




לפני שאתחיל לדבר בכלל על הביצועים, אדבר על האריזה.
הפודרה מגיעה באריזת פלסטיק ורדרדה, עם פאף חמוד (שאיבדתי.. גאון) אך לא כל כך שימושי.
היא מאוד נוחה לנשיאה בתיק, מאוד אסתטית וקומפקטית, אומנם קצת זולה, ולא תתאים לאלה שאוהבות יוקרה ואריזות מתוחכמות.



מבחינת ביצועים, אין לי דבר רע לומר. היא מושלמת.
אף פעם לא הייתי חובבת פודרות גדולה.

העור שלי מעורב-יבש, וקיבוע אף פעם לא הווה עבורי צורך קיומי.
אבל היא? היא משהו מיוחד. לא רק שהיא מקבעת את האיפור, וגורמת לו להישאר שעות על גבי שעות על העור,
היא יוצרת מראה מאט מושלם, וגורמת לפנים להראות כאילו הרגע העבירו את הפרצוף שלך 1000 פילטרים וליטשו כל נקבובית עם פוטושופ.
היא קלילה, נעימה ולא מורגשת, ועם זאת מספיק לטפוח כמות מזערית לקבלת אפקט מירבי.
היא לא מייבשת את האזורים היבשים שלי, ותתאים באופן מושלם לעור שמן. היא לא תתאים לכל אוהבות האפקט הדואי-גלואי-זוהר שכל כך פופולרי עכשיו, כי היא כל כך מאט. כל כך כל כך מאט!



אני הכי אוהבת לקבע איתה קונסילר מתחת לעיניים. היא מונעת ממנו להכנס לקמטוטים גם לאחר שעות רבות,
ואני יכולה לסמוך עליה שלא תאכזב אותי במהלך היום. אני שונאת טאץ'-אפים!
אני משתמשת במברשת קונטור של ריל טכניקס או במברשת 105 luxe highlight של זואיבה על מנת לפדר מתחת לעיניים, ובמברשת פודרה גדולה ופלאפית על מנת לקבע את שאר הפנים.









כמה תמונות להמחשה:

לפני:
*זהירות, נקבוביות*







אחרי:



סוואטצ'? 

צד ימין עם מייקאפ ופודרה, שמאל מייקאפ לבד.




לסיכום:
אני אוהבת את המראה שהיא נותנת, את המחיר המצחיק שלה, האריזה החביבה ואת העובדה שאיתה אני מוגנת מקונסילר ששוקע לקמטוטים, פנים שומניות ונזילה של המייקאפ שלי במהלך הקיץ ובימים חמים.
ממליצה בחום!
לרכישה







5 תגובות:

  1. HOLY SHITTTTTT
    טוב אם את חושבת שלא דרדרת אותי את טועה. בענק. בגדול מאד. שיט.

    השבמחק
  2. תקשיבי, היא שווה כל אגורה.
    love ya <3

    השבמחק
  3. האריזות הקוריאניות כל כך מתוקות! :) סקירה מעולה, תודה

    השבמחק
  4. בחיים לא נסיתי את החברה הוליקה הוליקה אבל אני בפיגור וחייבת לנסות, פוסט משגע יקירה!

    השבמחק