יום שני, 12 בינואר 2015

המוצרים המובילים של שנת 2014!

2014. איזו שנה זו הייתה, וכמה כסף בזבזתי! (זאת אומרת, השקעתי..)

זה היה יום סגרירי אחד.. סתם יום שכזה, יום בו החלטתי לתומי לחטט בפירוט ההוצאות שלי. בעודי מקליקה על גרף  עוגה (ייאי, עוגה!) באתר החביב של הבנק, גיליתי, להפתעתי המוחלטת, כן? שהמשכורת שלי הלכה. מה זה הלכה, התעופפה לה.. כאילו לא הייתה. ועל מה? על מסקרה ( כי הייתי חייבת מספר עגול שלהן במגירה), מייקאפ (כי חורף ועשרת הגוונים האחרים שיש לי כבר לא מתאימים לי), על פלטה כי היה"מבצע", סט מברשות דנדש "כי היה בלאק פריידי!", ואם כבר מברשות אז גם נוזל ניקוי, וחיטוי, וייבוש, וביטוח חיים וצד ג' כי מברשות זה דבר יקר וזו השקעה לכל החיים.
החלק העצוב הוא, שזה לא היה חדש לי. כל חסכונותיי התחלקו יפה מאוד בין סופר פארם, מאק ועוד המון מוכרים נחמדים ומרוצים ברחבי העולם. ככה כרגיל.. כמו בכל חודש.
אז החלטתי לשתף אתכם בפסיכוזה שלי,
נעים מאוד, אני קסן, שזה כמו קסניה, רק קצר.
שופהוליק מאותגרת כספית, חולת סדר וניקיון, מכורה לאסתטיקה, סושי, ולחתולים.
ברוכים הבאים לעולם שלי!

אז אחרי שהכרנו, הרשו לי לספר לכם על המוצרים שעשו לי את השנה. שנתחיל?



פריימר -

אני חולת פריימרים. אני אוהבת אותם, בלי סיבה מיוחדת. פשוט כיף לי לדעת שיש מי ששומר על העבודה הקשה שאני עושה בניסיון לפסל את הפרצוף שלי.
ELF mineral face primer-
פריימר זול שעושה את העבודה. שמעתי דעות חלוקות לגביו, ובמחיר כה מצחיק הייתי חייבת לנסות.
מאז, אני והוא זה סיפור אהבה.

Holika Holika pore cover sealer
הווו כמה שאני אוהבת את המוצר הזה!
מחיר מעולה, עושה את העבודה, והכי חשוב- הוא ורוד!
מחליק ומסתיר נקבוביות לאורך שעות ארוכות. בעל ריח מתקתק ועדין של תותים שמתפוגג עם ההנחה, פשוט מושלם.

מייקאפ וקונסילר:

Mac pro longwear foundation and concealer.
 אני נאמנה להם כבר שנה. המייקאפ קל להנחה, בעל כיסוי בינוני - גבוהה, מתמזג בצורה יפיפיה עם העור שלי, פשוט כיף.
והקונסילר? מה לא אמרו עליו עד עכשיו? עמיד ויציב, מאיר ומסתיר, וצריך ממש טיפה ממנו על מנת לכסות פרצוף שלם.


ביבי קרם:

skin 79 super beblesh balm

זה הביבי קרם הכי טוב שניסיתי. מתאים לעור הבהיר שלי כמו כפפה (קצת אפרפר בהתחלה, אבל אין דבר העומד בפני הפודרה!),עמיד, מחמיא, ולא גורם לפנים שלי להראות משומנות להחריד. אה, והוא ידידותי לארנק!



סומק: 

NYX cream blush in tea rose.
סומק מהמם. גורם לי להראות ספק שזופה ספק מסמיקה, עמיד בטירוף, ונמרח בקלות. כשאני רוצה למרוח משהו בלי לחשוב עליו, אליו אני פונה.


ברונזר:

MAC blush in harmony.
סומק בגוון מעולה להצללות לבהירות כמוני. קל לטשטוש, מחמיא ועדין, מהמם בתור הצללה, חימום הפנים, צללית מעבר, ומה שרק תרצו. חובה בכל אוסף.



הילייטר:

mary lou-manizer by the balm.
אין בלוג בבלוגספירה שלא הלל אותו. זו בעצם אבקת מלאכים גרוסה ודחוסה שתגרום לכל מכשפה לקרון מבפנים.טוב, קצת הגזמתי, אבל זה באמת הילייטר מעולה. נותן הארה עדינה ומלאכית במשיכת מברשת,
אפשר להגזים איתו ולא לחשוש ממראה כדור הדיסקו המפורסם, ולא צריך לקחת משכנתא כדי לרכוש אותו. 
מוצר חובה!


גבות:

יש לי וידוי. אין לי גבות.כלום.נאדה. יש לי פלומה בצבעי בלונד פלטינה שאם לא אצבע ואדגיש, אראה חולה.או סתם אחת עם מצח גדול.
המוצר הזה הוא כל מה שחיפשתי. מאסתי בצלליות שלא מחזיקות, ובעפרונות שתולשים את מה שאין, ומכרתי את נשמתי למאק. כל כך קל לצייר איתו ולשקר לסובבים!
מומלץ!


איליינר:

חייבת לתת במה לאהובי משכבר הימים. קניתי אותו קרוב ל100 פעם בחיי. האיליינר הנוזלי של ביוטיקר. עולה משהו כמו 6 שקלים, שווה כל אגורה. נמרח בצורה מדוייקת ומחזיק עליי לילות ארוכים. והוא שחור משחור! מתה עליו.

מסקרה:

essence i love extreme
מסקרה מעולה שנרכשה בטיסה האחרונה שלי למוסקבה. עושה לריסים הבלונדיניים שלי מראה מלא, ארוך ומודגש, ובחיי שהתאבלתי כשהיא התחילה להתייבש.

Loreal million lashes so couture

אני והיא הכרנו במקרה. היה מבצע, היה קופון, הסופר פארם היה פתוח, והיה לי חשק לבזבז.
היא מדהימה. מאריכה, מעבה, מדגישה, מרימה ומעגלת. אילו רק הייתה עושה קפה..


ואחרון חביב, ה- המלצה. הטופ שבטופ.

banila. co zero clean it cleanser.
אם היה משהו שהציק לי באיפור, זה להסיר אותו. זה מייגע, רטוב, ומלווה בנסיונות כושלים למצוא את המסיר שלא יהיה מגעיל ושיעשה את העבודה.

ואז, הכרתי את הקלנסינג באלם של חברת בנילה הקוריאנית. מה הוא בעצם?
זה מוצר במרקם חמאתי שנמס על העור, ומיועד להסרה עמוקה ומהירה של איפור.
הוא מרגיש כמו חמאה שנמסה על הפנים, ולא בקטע מגעיל. יש לו ריח מתקתק נעים, והוא הופך את הסרת האיפור לנוחה ומהירה.


עד כאן להיום, מקווה ששרדתם את הפוסט הטיפ טיפה ארוך הזה :)
אשמח לשמוע אילו מוצרים אתם אהבתם השנה!

עד הפעם הבאה, קסן :)











2 תגובות:

  1. איזה פוסט חמוד!! מתה לנסות את הקלנזר של באנילה קו. יש לי קלנזרים נחמדים אבל אני מרגישה שהם יהיו פחות יעילים מזה חחחח
    בהצלחה בייב!

    השבמחק
  2. ניסיתי גם את היקר של אמה הארטי, וזה יותר טוב!
    ממליצה באהבה, תודה על התמיכה יקירתי 3>

    השבמחק