יום שישי, 6 בנובמבר 2015

colourpop liquid lipsticks review \\ קולורפופ - סקירת שפתוני המאט.



אז עבר קצת יותר מנצח מהפוסט האחרון שלי. הקור הירושלמי עושה לי נעים בלב ובעיניים, כמעט כמו שמבצעי החגים המתקרבים עושים לי טוב בארנק. לאחר עוצר קניות מתמשך, הגיעו לידיי הבייביז הכבר לא כל כך חדשים של קולורפופ, חברת האינדי הבועטת, את מוצריה סקרתי כאן.
חברת קולורפופ מרשימים ומרגשים אותי בכל פעם שמוצר חדש יוצא לשוק. המחיר תמיד נגיש, והצבעוניות של המוצרים תמיד קורצת לי וגורמת לי לבזבז, זאת אומרת - להשקיע. נכון להיום מוצרי החברה עדיין לא נשלחים ישירות לארץ, אך אל דאגה, בדיוק למטרה זו נכתב המדריך המלא לשימוש בחברות שילוח.
לפני שנעבור לסקירת השפתונים, יש לי וידוי. אני לא סובלת שפתוני מאט. כן כן, אמרתי את זה. אנא מכן, חסכו ממני את המבטים הזועמים מעבר למסך. קשה לי עם מוצרים שמייבשים את העור הגם ככה יבש שלי, ואת שפתיי בפרט - לכן תמיד אבחר בפורמולות רוויות לחות. עם כל הנאמר, אני חושבת שמצאתי את שאהבה נפשי.
מצטערת על הספויילר, אבל כן. אני אוהבת אותם, ואפילו מאוד. הזמנתי 5 צבעים בלבד, ואני מוצאת כי כל אחד מהם משמש אותי לעתים תכופות. שורה תחתונה - זו היתה קניה מוצלחת.


מחיר כל שפתון עומד על 6$. נכון להיום, מדובר ב-23 שקלים. מחיר נגיש ואטרקטיבי לתפרניות כמוני, שנשאר אטרקטיבי גם לאחר התווספות מחיר השילוח. אריזתם עשויה פלסטיק קשיח עם פקק כסוף. לוגו החברה מוטבע על אריזת השפתון.
האפליקטור מסורתי סטנדרטי וכל שפתון מכיל 30 מ"ל חומר.
הפורמולה מעניינת. היא דקה ומימית, ובקושי מורגשת על השפתיים גם לאחר שהשפתון מתקבע. למרות הכל, היה לי קשה לשאת את תחושת היובש הקלה שכנראה לא הייתה מפריעה לאחרת. ישבתי וחשבתי כיצד אצליח לרמות את השפתון שישאר מאט, ועדיין יעניק לחות לשפתיי האומללות. ניסיתי את פריימר השפתיים של מאק שלא עשה את עבודתו. ניסיתי חמאת קוקוס ושיאה ומרגרינה ושאר מוצרי מטבח. לאחר ניסוי ובעיקר טעייה, הגעתי לשני פתרונות מוצלחים במיוחד למלחמה ביובש.



REVE DE MIEL - NUXE
אם אין ברשותכן את צנצנת הפלאים הזו, אוצו רוצו לרכוש.
מדובר בליפ באלם ספק טיפולי ספק קסום מחברת נוקס הצרפתית. הצנצנת שורדת נצח, ומדובר במוצר שבאמת עובד.
מעבר למוצר שמציל את שפתיי בחורף, הוא משמש כפריימר מושלם לשפתונים נוזליים. אין לו ברק, הוא לא פוגע בעמידות השפתון, והוא מעניק לחות מירבית מתחת לפורמולה מייבשת. מוצר חובה בעיניי!
לרכישה ממדילינק לחצו כאן.


KIHLS MANGO LIP BALM
אורגזמה לשפתיים עם ריח מטריף של מנגו מבית קיהלס. בדומה לליפ באלם של נוקס, גם הפלא הזה יעניק לשפתיים לחות וישמש כפריימר נפלא מתחת לשפתונים מייבשים מבלי לגנוב להם את ההצגה או להשפיע באופן משמעותי על עמידותם.


MARS
גוון ורוד כהה בוהק. נראה נהדר עם כל לוק עיניים ניטרלי.


DRIVE IN
מעולם לא הייתי חסידה גדולה של שפתונים סגולים. אני לא משתגעת על מראה שיניים צהבהבות שהגוונים הללו נוטים ליצור. דרייב אין לעומת זאת, ממש מוצלח בעיניי. הפורמולה שלו נעימה במיוחד, ונדרשת שכבה אחת בלבד על מנת להשיג מראה אטום לחלוטין.


TULLE
גוון גראנג'י מוצלח במיוחד. הוא מן גוון חום אדמדם כהה יחסית, מחמיא בטירוף, מלבין את השיניים מבלי לבקר אצל שיננית. משמש אותי המון.


BUMBLE
שלמות בהתגלמותה. אני מטורפת על גווני עלק קיילי ג'נר. 1995 של ג'רארד קוסמטיקס בעל גון כמעט זהה, למי שנמנעת מלהחזיק גוונים זהים. שפתון חום כתמתם מטריף. אני חושבת שהוא יככב אצלי עוד הרבה, וסביר להניח שהוא יהיה השפתון הראשון שאסיים.


MIDI
גוון ניוד בעל תת גוון קר הזהה לצבע השפתיים שלי. הוא מאזן לי מראות מעושנים כבדים, ונפלא בפני עצמו.
הוא כמעט מוחק את השפתיים, ועלול ליצור מראה מת וגופתי אם לא מאוזן עם גוונים חמים או תיחום מעט כהה ממנו.


השפתונים הפכו לברירת מחדל בשגרת הבוקר שלי. מקווה להוסיף גוונים נוספים לאוסף במסגרת מבצעי הבלאק פריידי הבאים עלינו לטובה.

עד כאן לסווצ'יאדה המהממת שלי. אשמח לשמוע על גוונים מעניינים שכבשו אתכן מהליין.
מקווה שנהניתם :),
קסן.

15 תגובות:

  1. הגוונים מהממים!!!! אני כבר תקופה מתכננת עליהם!!

    השבמחק
  2. למה הם כאלה סקסים ולמה אין לי עדיין?!?!!?

    השבמחק
  3. מארס וטול לגמרי עושים לי עיניים!

    השבמחק
  4. כה יפים!! אני מתאפקת ממש לא להוסיף אותם לקולקציה שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. מתפללת לאלוהי האיפור לראות סווצ'ים שלך ליפים האלה. אין דברים כאלה, את חייבת לפחות אחד בקולקציה.

      מחק
  5. הם משגעים! והפייבוריט שלי הוא באמבל

    השבמחק
  6. כמו תמיד פוסט מהמם!
    איזה כיף שלא רק אני "לא מתה" (בשלון העדינה) על שפתוני מט, מרגישה ממש הקלה חחחחח :-)
    אני גם סובלת מיובש נוראי בשפתיים, החורף הוא האויב מספר 1 שלהן :-(
    הוספתי את הבאלמים לוויש ליסט שלי, רק שיהיה כבר בלאק פרידיי ואזמין הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. אמן אמן אמן. בלאק פריידי זה החג האהוב עליי ^^"

      מחק
  7. השפתונים האלו נראים משגע!

    השבמחק